نشست شهردار آبادان با سرمایه گذار خارجی برگزار شد

جلسه شهردار آبادان با سرمایه گذار خارجی برگزار شد. شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان، میزبان جلسه ای با حضور سرمایه گذار خارجی برای اجرای پروژه های اقتصادی و مشارکتی در شهر آبادان بودند. کاوه پور هدف از این جلسه را معرفی فرصت های بی نظیر شهر آبادان از حیث مواهب طبیعی و ارائه […]

جلسه شهردار آبادان با سرمایه گذار خارجی برگزار شد. شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان، میزبان جلسه ای با حضور سرمایه گذار خارجی برای اجرای پروژه های اقتصادی و مشارکتی در شهر آبادان بودند.

کاوه پور هدف از این جلسه را معرفی فرصت های بی نظیر شهر آبادان از حیث مواهب طبیعی و ارائه مزیت های موقعیت جغرافیایی این شهر برای مشارکت بخش خصوصی خارجی در حوزه های گردشگری و تفریحی برشمرد.

وی در این نشست، آبادان را شهری با ظرفیت های گردشگری قابل توجه دانست و بر آمادگی شهرداری آبادان برای کمک به علاقمندان در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای توسعه زیرساخت های توریستی شهر آبادان تاکید کرد.

شهردار آبادان در پایان جلسه، حمایت کامل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را اعلام نمود و گفت برای سرمایه گذاران فرش قرمز واقعی پهن شده است.