شروع جهادی فرماندار جدید گتوند ؛ موجب امید و دلگرمی، مردم

چند روزی از انتصاب مهندس عباس عباسی زاده بعنوان فرماندار شهرستان گتوند نمیگذارد که با تلاش جهادی و حضور میدانی و جلسات شبانه روزی جهت بررسی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات و توسعه بخشی به مجموع شهرستان، موج امیدواری را در بین مردم بهمراه داشته است. فرماندار گتوند با فراخوان خبرنگاران و طی جلسه […]

چند روزی از انتصاب مهندس عباس عباسی زاده بعنوان فرماندار شهرستان گتوند نمیگذارد که با تلاش جهادی و حضور میدانی و جلسات شبانه روزی جهت بررسی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات و توسعه بخشی به مجموع شهرستان، موج امیدواری را در بین مردم بهمراه داشته است.

فرماندار گتوند با فراخوان خبرنگاران و طی جلسه ای به وقت غروب با اصحاب رسانه گفت:آنچه برای دولت حائز اهمیت است توسعه بخشی و رفع مشکلات جامعه در تمامی امورات کشور می باشد که امروز ما بعنوان نماینده دولت و تمامی دستگاههای دولتی باید با همگرایی، و تلاش جهادی بصورت شبانه روزی خدمتگذار مردم باشند که رضایتمندی مردم، اصل کار است.

عباسی زاده افزود، مسئولین ادارت ضمن گزارش عملکردی خود باید نقدپذیر باشند و دغدغه های جامعه را که از طریق خبرنگاران بعنوان زبان گویای مردم . بیان نواقص و مشکلات مطرح میشود را مورد توجه خویش قرار داده و جهت رضایتمندی مردم بصورت شبانه روزی همت ورزند.

فرماندارجدید گتوند ابراز داشت؛با توجه به منابع خدادادی در گتوند و پیام نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر، رشد تولید و مهار تورم جهت رفاه حال مردم ، خبرنگاران جهت ایجاد فرصت های طلایی- تولید و اشتغال، منابع اقتصادی و شرایط سرمایه گذاری در شهرستان گتوند را بصورت گسترده رسانه ای کنند تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی با شناخت بهتر و امید بیشتری علاقمند به سرمایه گذاری در این شهرستان باشند.

نماینده عالی دولت در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت؛در آینده نزدیک شاهدحضور مدیران استانی جهت رفع مشکلات و توسعه، عمران و آبادانی در شهرستان گتوند خواهید بود که باید با برنامه ریزی دقیق،پیگیری و مطالبه گری از مدیران استان و دولتمردان، چشم انداز گتوند را برای جامعه تعریف و ترسیم کنیم.

در این دیدار که در فضای صمیمی و با حضور حمیدبهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گتوند برگزار شد، خبرنگاران به بیان دیدگاهها ونظرات خود پرداختند و از دغدغه ها، ناملایمت ی های اکثر روسای ادارات شهرستان گتوند و عدم تعامل آنان با اصحاب رسانه گلایه ورزی نمودند. / خبرنگار : رضاحسین زاده ترکالکی