شهردار کوت عبدالله انتخاب شد

پس از ماه ها کش و قوس شهردار کوت عبدالله انتخاب شد. پس از استعفای مهندس باب المراد، حدود یک سال است که شهرداری کوت عبدالله با سرپرست ادارهمی شد و این موضوع مشکلات متعددی از جمله نارضایتی شهروندان به جهت اعتصاب کارگران، توقف پروژه های عمرانی و خدماترسانی نامطلوب را به وجود آورده بود. […]

پس از ماه ها کش و قوس شهردار کوت عبدالله انتخاب شد. پس از استعفای مهندس باب المراد، حدود یک سال است که شهرداری کوت عبدالله با سرپرست ادارهمی شد و این موضوع مشکلات متعددی از جمله نارضایتی شهروندان به جهت اعتصاب کارگران، توقف پروژه های عمرانی و خدماترسانی نامطلوب را به وجود آورده بود.

بعد از عدم احراز صلاحیت مهندس باوی منتخب شورا و یک سال اداره شهرداری با چندین سرپرست، بالاخره اعضای شورای اسلامیشهر کوت عبدالله، مهندس کاوه فتحی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، مهندس کاوه فتحی از مدیران با تجربه و کاردان شهرداری کلانشهر اهواز با اکثریتآرا (۷ رای از ۷ رای) به عنوان شهردار کوت عبدالله انتخاب شد.

مهندس کاوه فتحی دارای سوابقی همچون مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کلانشهر اهواز، مدیرکل تشخیص و وصول درآمدشهرداری کلانشهر اهواز، معاون مالی و اداری شهرداری شوشتر و شهردار شهر شرافت را در کارنامه مدیریتی خود داشته و مدرکتحصیلی ایشان نیز کارشناس ارشد حقوق و کارشناسی ارشد مدیریت MBA می باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حدود یک سال است که شهرداری کوت عبدالله با سرپرست اداره می شود و مشکلات فراوانی را برایمردم این شهر به وجود آورده است که می طلبد استانداری خوزستان و در راس آن دکتر حسینی محراب به عنوان بالاترین مدیر اجراییاستان، حکم شهردار منتخب را در اسرع وقت صادر نموده تا مهندس فتحی بتواند به وضعیت وخیم و بحران زده شهرداری کوت عبداللهسر و سامانی ببخشد و سه ماه مانده به فصل بارندگی فکری به حال دفع آبهای سطحی کوت عبدالله کند.