طرفی خبر داد ؛ موافقت اداره کل راه و شهرسازی با احداث میدان ورودی ویس

پس از مدت ها و تعویق های مکرر ، با پیگیری و نامه نگاری مهندس حسن طرفی شهردار و اعضای شورای اسلامی ، اداره کل راه و شهرسازی با طرح ساخت میدان ورودی شهر ویس موافقت کرد. در همین راستا مهندس طرفی در گفتگویی کوتاه با عصرما اظهارکرد: نظر به ضرورت احداث میدان ورودی از […]

پس از مدت ها و تعویق های مکرر ، با پیگیری و نامه نگاری مهندس حسن طرفی شهردار و اعضای شورای اسلامی ، اداره کل راه و شهرسازی با طرح ساخت میدان ورودی شهر ویس موافقت کرد.
در همین راستا مهندس طرفی در گفتگویی کوتاه با عصرما اظهارکرد: نظر به ضرورت احداث میدان ورودی از سمت اهواز و به دنبال پیگیریهای مضاعف اعضای شورا و شهرداری وبراساس مکاتبات و مذاکرات متعدد در استان و تهران ،‌ مطالعات احداث فاز نخست میدان ورودی انجام گرفت و همچنین طرح فاز دوم نیز مطالعه که همراه با برآورد اعتبار وآنالیز مختصات به سرانجام رسید.

شهردار ویس افزود : چند روز پیش طی نشستی کاربردی و فنی با مهندس پناهی فر مدیر کل راه وشهرسازی استان خوزستان و ارائه توجیهات و دلایل فنی و کارشناسی با دستور فوری جهت اقدام ، موافقت نهایی با احداث میدان ورودی را کتبا جهت انجام مراحل بعدی ابلاغ گردید تا انشالله در فرآیند قانونی به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور ارسال و موضوع در دستور کار قرار گیرد.

مهندس حسن طرفی در ادامه گفت : در گام بعدی ونهایی با موافقت اداره کل راه و شهرسازی طرح به تهران ارسال تا تامین اعتبار صورت پذیرد.این اقدامات در ادامه بازدیدهای میدانی جناب آقای خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی ، نمایندگان شهرستان های اهواز، باوی، کارون وحمیدیه و معاون عمرانی استاندار خوزستان در معیت شهردار واعضای شورای اسلامی ویس صورت پذیرفت.

شهردار ویس در پایان اظهار کرد : فازهای مطالعاتی طرح توسط مشاور ذیصلاح انجام شده بود.قابل بیان است که یکی از پروژه های مهم شهرداری از زمان تصدی مسئولیت شهردار ویس،احداث میدان ورودی از سمت اهواز بوده که مطالبه عامه مردم و گره گشای بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر خواهد بود.تعریف چندین پروژه و پیگیری آنها به موازات پروژه فوق الذکر از جمله اقدامات و طرح های مدیریت شهری ویس در برهه کنونی است.