رقابت یک هزار و ۴۷۴ داوطلب کنکور در شهرستان شادگان

یک هزار و ۴۷۴ داوطلب کنکور در شهرستان شادگان باهم رقابت می کنند.به گزارش خبرنگارماازشادگان، جلسه هماهنگی برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در شهرستان باحضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه ضمن آرزوی توفیق و قبولی […]

یک هزار و ۴۷۴ داوطلب کنکور در شهرستان شادگان باهم رقابت می کنند.به گزارش خبرنگارماازشادگان، جلسه هماهنگی برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در شهرستان باحضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه ضمن آرزوی توفیق و قبولی برای کلیه داوطلبان این شهرستان، اظهار داشت: یک هزار و ۴۷۴ داوطلب کنکور در گروه‌های علوم انسانی ، علوم تجربی، زبان خارجه ، ریاضی‌ و هنر در شهرستان شادگان با هم به رقابت می‌پردازند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور امسال اندیشیده شده است،گفت : لازم است ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری و اقدامات لازم جهت برگزاری کنکور با اداره آموزش و پرورش شهرستان انجام دهند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان با اشاره به برگزاری آزمون کنکور سراسری در شهرستان ، گفت: این آزمون برای شرکت کنندگان شهرستان در ۱۱ حوزه پیش بینی شده و در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه سالجاری برگزار خواهد شد.
/خبرنگارناصرحکیمی