جلسه هم اندیشی نخبگان و شورای قلعه چنعان با نماینده اهواز

نشست هم اندیشی نخبگان و شورای قلعه چنعان با مهندس مجتبی یوسفی نماینده مجلس شورای اسلامی اهواز کارون باوی و حمیدیه برگزار شد. این جلسه که در مورخه ۵ خرداد۱۴۰۲ و ابتدای آن با تبریک دهه کرامت و بیان مشکلات و‌معضلات روستای قلعه چنعان از طرف مدیر جلسه آقای عزیز زواری شروع شد. و در […]

نشست هم اندیشی نخبگان و شورای قلعه چنعان با مهندس مجتبی یوسفی نماینده مجلس شورای اسلامی اهواز کارون باوی و حمیدیه برگزار شد. این جلسه که در مورخه ۵ خرداد۱۴۰۲ و ابتدای آن با تبریک دهه کرامت و بیان مشکلات و‌معضلات روستای قلعه چنعان از طرف مدیر جلسه آقای عزیز زواری شروع شد.
و در ادامه آقای سیلاوی از حاضرین جلسه از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری و‌حل مشکل اتصال شبکه گاز شد. که مهندس یوسفی در حین جلسه با مسولین مربوطه شرکت گاز تماس برقرار کرده و خواستار حل مشکل فوری گاز قلعه چنعان گردید.

اقای خلف مقدم عضو شورای قلعه چنعان در این جلسه نیز مشکلات قلعه چنعان را مطرح کرد و خواستار رفع آنها شد.

در ادامه جلسه نیز آقای کریم پور از پیشکسوتان منطقه و فوتبال قلعه چنعان خواستار حل مشکل زمین ورزشی و ایضا سالن ورزشی قلعه چنعان شد.که مهندس یوسفی بر پیگیری وضعیت سالن ورزشی قلعه چنعان تاکید کردند.
نماینده مردم اهواز کارون باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: خدماتی همچون قیر رایگان و احداث زمین چمن ورزشی و پیگیری اتوبوس خط واحد به‌کوت عبدالله و قلعه چنعان از مواردی مهمی است که حتما باید پیگیری گردند.