فراخوان دومین همایش منطقه ای شعر ایثار و پایداری در هندیجان

سرپرست اداره فرهنگ ارشاداسلامی هندیجان: فراخوان دومین همایش منطقه ای شعر ایثار و پایداری منتشر شد. به گزارش خبرنگارما حسین افشارسرپرست اداره فرهنگ ارشاداسلامی هندیجان گفت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر خلیج فارس در نظر دارد با تکیه بر عنایات پروردگار متعال به منظور […]

سرپرست اداره فرهنگ ارشاداسلامی هندیجان: فراخوان دومین همایش منطقه ای شعر ایثار و پایداری منتشر شد. به گزارش خبرنگارما حسین افشارسرپرست اداره فرهنگ ارشاداسلامی هندیجان گفت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر خلیج فارس در نظر دارد با تکیه بر عنایات پروردگار متعال به منظور بسترسازی برای خلق آثار بدیع و ماندگار در سالروز آزادسازی خرمشهر و در حیث پاسداشت حرمت خون شهدا و ارج نهادن به هنر فاخر هنرمندان متعهد دومین همایش منطقه ای شعر ایثار و پایداری را با حضور شعرای استان‌های خوزستان ، بوشهر و هرمزگان برگزار نماید.وی افزود: لذا از تمام شعرای این استان‌ها جهت شرکت در همایش یاد شده دعوت به عمل می آید .
موضوعات شهادت ، پایداری، ایثار و مقاومت با محوریت آزادسازی خرمشهر
جبهه و جهاد ، خلیج فارس و دفاع مقدس
قالب اشعار در دو بخش آزاد و کلاسیک می باشد . افشاردرپایان گفت:
آثار ارسالی می تواند در دو بخش فارسی و گویشی باشد .
آثار ارسالی در موضوعات یادشده مورد داوری قرار می گیرد و به نفرات برتر هدایای ارزنده و لوح تقدیر اهدا می گردد .
شاعران گرامی می توانند آثار خود را به صورت تایپ شده با فونت۱۴ B NAZANIN به آدرس ایمیل ershadhendijan@gmail.com ارسال نمایند .
مهلت ارسال آثار تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان برگزاری همایش ۳ خرداد ۱۴۰۲
تلفن جهت پاسخگویی ۰۹۳۷۰۸۶۲۵۵۶ خبرنگارناصرحکیمی