بلاتکلیفی کارگران شرکت عمران شهر جدید رامین

سبد احمد موسوی مقدم : با تغییر مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید، سرپرستی این شرکت به مدیرعامل شرکت عمران شیرین شهر با حفظ سمت واگذار شد اما در این مدت شهر جدید رامین در وضعیت نا به سامان و بلاتکلیفی بسر می‌برد. در این مدت با شروع سال جدید قرارداد پیمانکاران خدمات شهری و […]

سبد احمد موسوی مقدم : با تغییر مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید، سرپرستی این شرکت به مدیرعامل شرکت عمران شیرین شهر با حفظ سمت واگذار شد اما در این مدت شهر جدید رامین در وضعیت نا به سامان و بلاتکلیفی بسر می‌برد.

در این مدت با شروع سال جدید قرارداد پیمانکاران خدمات شهری و حراست به اتمام رسیده اما هیچ گونه تمدیدی صورت نگرفته است تا در این شرایط ۱۰۰ کارگر نزدیک به ۲ ماه از حقوق خود محروم شده و از آینده شغلی خود مطمئن نیستند.

بدون شک این وضعیت مناسب و‌ شایسته و نارضایتی کارگران و ساکنان را فراهم می‌کند و از سوی دیگر هدر رفت سرمایه‌های کشور به شمار می‌آیید.این وضعیت در حالی رخ می‌دهد که وزیر راه و شهرسازی و شخص رییس جمهوری بر وعده ایجاد مسکن تاکید بسیاری دارند.لازم است رییس جمهور و هیات دولت در این خصوص ورود کرده و از افزایش این وضعیت ناگوار جلوگیری کنند.

شهر جدیدرامین در محدوده مکانی حدود ۷۰۰۰ هکتار و با محدوده استحفاظی ۲۴۰۰ هکتار و طرح جامع ۶۰۰ هکتار برای جمعیتی معادل ۶۳۰۰۰ نفر تا سال ۱۳۹۵ مکانیابی و در سال ۱۳۸۳ به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسید .این شهر در فاصله چهل کیلومتری اهواز ، حد فاصل بین شهرستان های اهواز ، ملاثانی، مسجدسلیمان و شوشتر در جوار جاده مواصلاتی اهواز مسجد سلیمان و در مسیر بزرگراه بندرامام – تهران واقع شده است.