با پیگیری فرماندار باوی و همت کارکنان آبفا : دسترسی ۷ هزار نفر از ساکنان شهرستان به آب شرب سالم

با پیگیری های مستمر فرماندار جهادی باوی و همت کارکنان شرکت آبفا خط انتقال آب سالم شمال شرق ملاثانی افتتاح و از رهگذر آن ۷ هزار نفر از ساکنان دهستان صلیعه و شهر رامین از توابع شهرستان باوی از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند. در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به […]

با پیگیری های مستمر فرماندار جهادی باوی و همت کارکنان شرکت آبفا خط انتقال آب سالم شمال شرق ملاثانی افتتاح و از رهگذر آن ۷ هزار نفر از ساکنان دهستان صلیعه و شهر رامین از توابع شهرستان باوی از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای صلیعه و شهر رامین که با حضور آقایان دکتر حسینی نماینده اهواز ، کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مهندس احمد رضا صفری فرماندار باوی و حجت الاسلام والمسلمین آلبوشوکه امام جمعه ملاثانی در تاسیسات آبرسانی و تصفیه خانه ملاثانی برگزار شد ، مهندس صفری در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران اظهار کرد: تقریبا می توان گفت مشکل ناپایداری آب در دهستان صلیعه و شهرک رامین با بهره برداری از این طرح برای همیشه پایان می یابد .وی افزود : اعتبار هزینه شده برای تکمیل این طرح حدود ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی می باشد

فرماندار باوی در پایان گفت: با بهره برداری از این طرح، جمعیت هفت هزار نفری ساکن در روستای صلیعه و شهر رامین که پیش از این با مشکل پایداری آب شرب مواجه بودند، از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

لازم به یادآوری است در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای صلیعه و شهرک رامین همچنین با هدف افزایش سطح کیفی آب شهر ملاثانی کلنگ آغاز عملیات اجرایی اتصال تاسیسات آبرسانی شهر ملاثانی به خط انتقال آب حیات به زمین زده شد. با اتصال این تاسیسات به خط انتقال آب حیات کدورت آب مناطق یاد شده کاهش و وضعیت کیفی آب بهبود می‌یابد.