با پیگیری فرماندار اهواز رفع مشکلات روستای “حلوه یامع” غیزانیه در دستور کار قرار گرفت

با پیگیری فرماندار اهواز رفع مشکلات روستای حلوه جامع غیزانیه در دستور کار قرار گرفت.رفع مشکلات روستای حلوه جامع غیزانیه از جمله آب، روشنایی و دیگر مشکلات با پیگیری مسعود فلاحی فرماندار اهواز در دستور کار قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی فرماندار اهواز به همراه رسول ساکی بخشدار غیزانیه […]

با پیگیری فرماندار اهواز رفع مشکلات روستای حلوه جامع غیزانیه در دستور کار قرار گرفت.رفع مشکلات روستای حلوه جامع غیزانیه از جمله آب، روشنایی و دیگر مشکلات با پیگیری مسعود فلاحی فرماندار اهواز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی فرماندار اهواز به همراه رسول ساکی بخشدار غیزانیه از تاسیسات آبرسانی ایستگاه تقویت فشار نزهه بازدید کرد.پس از بازدید در نشست فرماندار اهواز و بخشدار غیزانیه حلوه جامع مشکلات این منطقه به صورت ویژه بررسی و رفع آنها در دستور کار قرار گرفت.

ساعاتی پس از این نشست با پیگیری فرماندار اهواز چند تانکر آب از شرکت های همجوار اقدام به آبرسانی به این روستا کردند.یک اکیپ نیز یک روز پس از بازدید فرماندار، برای رفع مشکل شبکه آبرسانی به این روستا اعزام و عملیات اجرایی را آغاز کردند.

روشنایی معابر و خیابان های روستا نیز از دیگر مطالبات مردم روستای حلوه جامع بود که با نصب چراغ مشکل روشنایی بر طرف شد. بهسازی و آسفالت معابر و گازرسانی روستای حلوه جامع از دیگر مشکلات این روستا بود که فرماندار از پیگیری جهت رفع این مشکل خبر داد.
مسعود فلاحی در این بازدید بر تامین آب از سوی شرکت های مناطق نفت خیزجنوب، ملی حفاری و حفاری شمال دارای تاسیسات نفتی همجوار با روستا،تاکید کرد.مسعود فلاحی در این بازدید گفت: شرکت ها در راستای مسوولیت اجتماعی باید به روستاییان بخش غیزانیه خدمات دهند.