حیدری: نگاه متفاوتی به هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان داریم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که سعی‌مان بر این است که هیات وزرش‌های جانبازان و معلولان استان را ویژه ببینیم، گفت: به همکارانم تاکید داشته‌ام که نگاه‌مان به این هیات باید با تمام هیات‌ها متفاوت باشد.به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، افشین حیدری در مجمع سالانه هیات‌های ورزش‌های جانبازان […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که سعی‌مان بر این است که هیات وزرش‌های جانبازان و معلولان استان را ویژه ببینیم، گفت: به همکارانم تاکید داشته‌ام که نگاه‌مان به این هیات باید با تمام هیات‌ها متفاوت باشد.به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، افشین حیدری در مجمع سالانه هیات‌های ورزش‌های جانبازان و معلولان استان که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: از روزی که به عنوان خادم اول ورزش خوزستان مشغول به فعالیت شدم، اقداماتی انجام داده‌ایم ولی هنوز کارهای انجام نشده بسیاری باقی‌مانده است. 

وی بیان کرد: در این مدت طی ارتباطی که با هیات جانبازان و معلولان استان داشتیم، به همکارانم تاکید داشتم که نگاه ما به این هیات باید با تمام هیات‌ها متفاوت باشد و اعتقادم این است که این رفتار نیز در کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان وجود دارد. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در این هیات انسان‌هایی فعالیت می‌کنند که سهم بسیاری در امنیت امروز ما دارند و افتخار جامعه هستند، پس سعی‌مان بر این است که هیات وزرش‌های جانبازان و معلولان خوزستان را ویژه ببینیم. وی با اشاره به زمین جانبازان و معلولان استان واقع در وزشگاه تختی اهواز نیز اظهارکرد: زمانی که این زمین را دیدم، اعلام کردم که این زمین و امکانات آن در شان ورزشکاران هیات نیست. باید بگویم بزودی طرح توسعه این زمین اجرا می‌شود. ارتقا تجهیزات این مکان نیز در دستور ما قرار گرفت و پیمانکار آن مشخص شد و به پیمانکار آن نیز گفتیم که  برای این کار محدودیت منابع نداریم و تنها تلاش شود که هر چه زودتر کارهای اجرایی آن به پایان برسد. 

حیدری عنوان کرد: امیدوارم ورزش استان به جایی برسد که بتوانیم به راحتی برای ورزشکاران آقا و خانم استان تصمیم بگیریم. آن‌چه بر ما مسلم است، این می‌باشد که تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا کوتاهی اتفاق نیافتد. همچنین به رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان گفتم که درخواست تهیه ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات را به اداره‌کل استان بدهد تا این تجهیزات را خریداری کنیم. همچنین از رییس فدراسیون می‌خواهم که در این زمینه به ما کمک کند. وی در خصوص مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان کوی طلاب نیز گفت:‌ این پروژه‌ مانند استخوان لای زخم است. ساخت این مجموعه در استان همزمان با استان‌های فارس و اصفهان آغاز شد که در این استان‌ها به افتتاح رسید ولی در خوزستان هنوز  اندر خم یک کوچه هستیم. با اقداماتی که صورت گرفته است، تلاش می‌کنیم که در دهه فجر یا حداکثر تا پایان سال ۹۶، مراسم افتتاحیه کامل این مجموعه را برگزار کنیم و کلید آن را تحویل هیات استان دهیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: استعدادهای بسیاری در استان خوزستان وجود دارند که با سرمایه‌گذاری می‌توان به کسب نتیجه امیدوار باشیم. همچنین استان خوزستان از این کلمات که “نیست و نداریم”، ضربه خورده است در حالی که به این صورت نیست. به لطف استاندار خوزستان از نظر اعتباری مشکلی نداریم و تلاش‌مان را می‌کنیم که در بحث تجهیز هیات‌های ورزشی استان به ویژه هیات جانبازان و معلولان خوزستان اتفاقات خوبی بیافتد. وی افزود: از رییس فدراسیون درخواست می‌کنم که در خرید یک دستگاه اتوبوس مخصوص حمل ویلچر و ورزشکاران با معلولیت‌های مختلف به ما کمک کند تا سپس در استان نیز اقدامات لازم صورت بگیرد. 

حیدری گفت: همچنین برای اولین بار قرار است که اهواز صاحب یک سالن ۴۵۰۰ نفری شود، سالنی که مدت‌ها بلاتکلیف بود. همچنین جا دارد از هیات جانبازان و معلولان استان تشکر ویژه‌ای داشته باشم و به جرات می‌توانم بگویم که این هیات منظم‌ترین هیات استان در بخش‌های مختلف است. رییس این هیات توانمند است و خودمان علاقه‌مندیم که به آن‌ها کمک کنیم. از این به بعد نیز ورزشکاران چون جواد حردانی، بیشتر خواهیم داشت و اداره‌کل کمک می‌کند که این مهم اتفاق بیافتد. وی عنوان کرد: هدفگذاری ما برای پارالمپیک ۲۰۲۰ و پاراآسیایی جاکارتا است که در شورای ورزش استان نیز برای ۱۰ هیاتی که در این مسابقات نماینده دارند، تصمیماتی گرفته شد. همچنین طی صحبت با استاندار خوزستان، سه بیلبورد  درسطح شهر اهواز جهت معرفی قهرمانان ورزش استان خوزستان، به اداره کل ورزش و جوانان داده شد. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش خوزستان نیز در ماه جاری برگزار خواهد شد