دکتر علی ساری با انتشار پیامی ، قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران را تبریک گفت

در پی پیروزی تاریخی تیم استقلال خوزستان بر حیف اصهانی و کسب جایگاه قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دکتر علی ساری منتخب اهواز ، باوی ، کارون و حمیدیه پیام تبریکی را منتشر کرد .متن پیام دکتر ساری به شرح زیر است :     بسم الله الرحمن الرحیم اراده آهنین و عزم استوار جوانان […]

در پی پیروزی تاریخی تیم استقلال خوزستان بر حیف اصهانی و کسب جایگاه قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دکتر علی ساری منتخب اهواز ، باوی ، کارون و حمیدیه پیام تبریکی را منتشر کرد .متن پیام دکتر ساری به شرح زیر است :  

999999 

بسم الله الرحمن الرحیم

اراده آهنین و عزم استوار جوانان خوزستانی همیشه کارساز و نوید بخش افتخارات و پیروزی های بزرگ در تمام عرصه هاست. بازی سرنوشت ساز امروز ورزشگاه الغدیر تجلی گاه اراده محکم و تابلوی بلند همبستگی ، همدلی و همزبانی مردم و جوانان غیور خطه خونرنگ خوزستان بود. امروز بار دیگر ایران و ایرانی شهادت داد که خوزستان و اهواز همواره مهد فوتبال این سرزمین است و میادین ورزشی با نام خوزستان زینت می یابد. پیروزی شیرین و تاریخی استقلال خوزستان بر حریف اصفهانی در ورزشگاه الغدیر و با همراهی هزاران تماشاگر اخلاق مدار و غیرتمند ، تکرار دوباره عظمت و جایگاه فوتبال خوزستان در کشور و مقدمه فتح عرصه های قهرمانی است . نشستن آبی پوشان ریزنقش بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران بازگشت به دوران طلایی ورزش خوزستان و دستاورد بزرگ جوانان بلند همت این خطه است. اینجانب بعنوان منتخب مردم و همراه همیشگی فوتبال خوزستان این پیروزی بزرگ را که در آستانه میلاد سید جوانان بنی هاشم حضرت علی اکبر علیه السلام با تلاش و همت بلند آبی پوشان اهواز کسب شده ، به همه مردم فوتبالدوست خوزستان ، ورزشکاران، بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان و تماشاگران پراحساس و غیرتمند تبریک و شادباش می گویم و امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزون بویژه در میادین آسیایی و جهانی باشیم.

دکتر علی ساری

منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون