کی روش : از بی توجهی به تیم ملی نگران هستم

-ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ازبی اعتنایی به تیم ملی نگران است، گفت : با این حال تمام تلاشم را به کارمی گیرم تا بازیکنان جوان را برای روزهای حساس آماده کنم.کارلوس کی روش دوشنبه درگفت وگو با برنامه تلویزیونی 90 در خصوص نمایش نه چندان مناسب تیم ملی ایران مقابل […]

-ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ازبی اعتنایی به تیم ملی نگران است، گفت : با این حال تمام تلاشم را به کارمی گیرم تا بازیکنان جوان را برای روزهای حساس آماده کنم.کارلوس کی روش دوشنبه درگفت وگو با برنامه تلویزیونی 90 در خصوص نمایش نه چندان مناسب تیم ملی ایران مقابل تیم عمان، تصریح کرد: بی شک خوب نبودیم ولی زمانیکه مقابل آرژانتین وعراق نمایش مناسبی داشتیم، شکست خوردیم. قرار نیست درفوتبال همیشه عملکرد با نتیجه همراه باشد.وی افزود : وقتی درمسیر جام جهانی هستیم و با یک امتیاز به خانه برمی گردیم من از این یک امتیاز خوشحال هستم.

81796781-70227826

کی روش درپاسخ به این سوال که چرا لیگ برتر برای دیدار با عمان تعطیل شد واردوی تیم ملی دردبی چه سودی داشت؟ عنوان کرد: به هیچ عنوان با این مساله موافق نیستم چراکه همیشه طبق تقویم فیفا حرکت می کنیم. با در نظر گرفتن اینکه اهداف بزرگی برای صعود داریم باید تیم را مجددا بسازیم.این سرمربی پرتغالی عنوان کرد : بازیکنان جوانی داریم که نه تنها 15روز بلکه نیاز به اردوی یک ماهه داشتند.ما در صدر گروه خودمان هستیم و دیدار تدارکاتی حساسی برابر ژاپن داریم که باید به آن فکر کنیم.وی درمورد انتقادها ازعملکرد تیم ملی ایران گفت : انتقاد همیشه وجود دارد و نباید فراموش کرد با کمترین اردو به جام جهانی وجام ملت های آسیا رفتیم که کسی نگرانی نداشت واکنون چرا باید به انتقادها گوش فرا دهیم.

سرمربی تیم ملی درخصوص دریافت گل های مشابه تیم ملی ایران برابر حریفان، اظهارکرد: فوتبال بازی اشتباه هاست، وقتی پیروز می شویم همه تاثیر گذارند و وقتی گل دریافت می کنیم همه اشتباه کرده اند. حالا کار می کنیم تا در دیدارهای بعدی بهتر باشیم.وی افزود: بار دیگر از این فرصت استفاده می کنم و می گویم به بازیکان افتخار کردم که در گرما و رطوبت بالا جنگجو بودند. هنوز 12 امتیاز باقی مانده و 3 بازی درتهران است ومسیر صعود دردستان تیم ملی خواهد بود.کی روش درمورد جوانگرایی مثبت انجام شده درتیم ملی وحضور درمرحله نهایی مقدماتی جام جهانی که تیم های قدرتمندتری حضور دارند، گفت : نگران هستیم چرا که اگر بخواهیم تیم را آماده کنیم باید سرمایه گذاری لازم انجام شود و تیم را جوان کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران اذعان کرد: اکثر بازیکنان تیمی مثل ژاپن در اروپا بازی می کنند اما نفرات ما در ایران و کشورهای همسایه هستند. باید هم اکنون پرکار باشیم تا در مرحله نهایی مقدماتی، تیم قدرتمندی را میها سازیم.وی با اشاره به اینکه برای حمایت ازتیم ملی صحبت فایده ای ندارد وباید عمل کرد ، گفت : بدون حمایت درتوسعه برای آینده فوتبال ایران به جایی نمی رسیم. وقتی هنوز نتوانستیم مشکل بازیکنان سربازی چون مهرداد پولادی، حسین ماهینی و سروش رفیعی را حل کنیم، باید نگران بود.

سرمربی ایران درخصوص زمین چمن کمپ تیم های ملی اظهارکرد : دیگر عاقلانه نیست حتی درمورد این زمین صحبت کرد، چراکه اعتماد به نفس نفرات پایین می آید. دراین زمین نامناسب سرعت وکیفیت پاس ها بسیار پایین است و نمی توان کارهای ترکیبی تاکتیکی انجام داد وبهتراست درهتل بمانیم و از بازی لذت ببریم.وی درخصوص مقایسه لژیونرهای ایران با ژاپن واینکه بازیکنان ایران در تیم های خارجی جایگاه چندان خوبی ندارند، گفت: کاملا با این مساله موافق هستم ولی این مسائل نمی تواند انگیزه ما را برای دیدار با ژاپن کاهش دارد.کی روش خطاب به هواداران فوتبال ایران، گفت: دیدار با ژاپن فرصت خاصی است تا هواداران، فوتبال زیبایی رااز بازیکنان با کیفیت تماشا کرده وازتیم ملی حمایت کنند.