استاندار: از المپیکی‌های خوزستان حمایت می‌کنیم

استاندار خوزستان درباره حمایت ویژه‌ از المپیکی‌های خوزستان، گفت: حمایت ویژه را کمیته ملی المپیک دارد و ما نیز در استان هر کاری که بتوانیم برای این ورزشکاران انجام می‌دهیم.علی اکبر حسینی محراب در حاشیه آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی، مربیان و داوران آسیایی، پاراآسیایی و جهانی استان خوزستان امروز (۱۸ بهمن ماه) در اهواز […]

استاندار خوزستان درباره حمایت ویژه‌ از المپیکی‌های خوزستان، گفت: حمایت ویژه را کمیته ملی المپیک دارد و ما نیز در استان هر کاری که بتوانیم برای این ورزشکاران انجام می‌دهیم.علی اکبر حسینی محراب در حاشیه آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی، مربیان و داوران آسیایی، پاراآسیایی و جهانی استان خوزستان امروز (۱۸ بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: نماد هر کشوری قهرمانان آن است، چه قهرمانان ایثارگری که به عنوان شهید مدافع حرم و امنیت هستند و چه آنهایی که روی سکوها پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا می‌برند و در مقابل همه دنیا کشور را معرفی می‌کنند. اینها الگوی زنده و همیشگی نوجوانان و جوانان هستند و وظیفه ما این است قدردانی زحمات این ورزشکاران باشیم.

وی بیان کرد: آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی خوزستان و دیگر اعضای جامعه ورزش استان به خوبی برگزار شد. برای پشتیبانی از این ورزشکاران قرار شد اولین جلسه شورای اشتغال را با استخدام و اشتغال قهرمانان ملی شروع کنیم تا کاری برای این ورزشکاران انجام داده باشیم. استاندار خوزستان درباره حمایت از المپیکی‌های خوزستان گفت: المپیک و پارالمپیک پاریس برای قهرمانان ما یک میدان کارزار است که اوج قهرمانی هر ورزشکار در همین المپیک خلاصه می‌شود که امیدوارم سکوهای برتر را فتح کنند.وی در پاسخ به این سؤال ایسنا که آیا حمایت ویژه‌ای از المپیکی‌های خوزستان که احتمالاً تعداد آنها ۵ نفر خواهد بود، خواهید داشت؟ عنوان کرد: حمایت ویژه را کمیته ملی المپیک دارد و ما نیز در استان هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم.

حسینی محراب در ادامه درباره مدیران بومی در ورزش استان گفت: مدیر بومی و غیربومی نداریم و هر کسی تخصص زیادی دارد باید به این استان کمک کند. افراد غیربومی را داریم که بعد از جنگ تاکنون در خوزستان مانده‌اند و مایه افتخار ما هستند که قدردان آن ها هستیم. کمک می‌کنیم که افراد حرفه‌ای، قوی و متخصص بر مسند کار باشند.

وی درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن تجلی همه روزهای سال است. امام(ره) با ۲۲ بهمن به مردم و انقلاب ما ارزش داد. امام آزادی و مردم سالاری را به ارمغان آورد و دین را به جای مکاتب دست‌ ساخته‌ای که اراذل و اوباش بر کشورها حاکم می‌کنند، حاکم کرد. ما به خاطر پاسداشت امام و خون شهدا و همه کسانی که برای انقلاب زحمت کشیدند ان شاءالله یک ۲۲ بهمن باشکوه را رقم خواهیم زد.