درحال رایزنی با AFC هستیم تا شاید بتوانیم بعد از لیگ قهرمانان VAR را در ورزشگاه‌های آزادی و نقش‌جهان نگه‌داریم

رئیس کمیته داوران: درحال رایزنی با AFC هستیم تا شاید بتوانیم بعد از لیگ قهرمانان VAR را در ورزشگاه‌های آزادی و نقش‌جهان نگه‌داریم. خداداد افشاریان درمورد استفاده از VAR در بازی پرسپولیس و النصر: مسابقات لیگ قهرمانان را خود AFC برنامه‌ریزی کرده و آوردن VAR نیز مطابق همین پروسه بسیار راحت بود. فقط باید در […]

رئیس کمیته داوران: درحال رایزنی با AFC هستیم تا شاید بتوانیم بعد از لیگ قهرمانان VAR را در ورزشگاه‌های آزادی و نقش‌جهان نگه‌داریم. خداداد افشاریان درمورد استفاده از VAR در بازی پرسپولیس و النصر:

مسابقات لیگ قهرمانان را خود AFC برنامه‌ریزی کرده و آوردن VAR نیز مطابق همین پروسه بسیار راحت بود. فقط باید در ایران تعبیه می‌شد و رفتارهای فیزیکی‌اش انجام بگیرد. AFC این کار را انجام داد. تا زمانی که تیم‌های ما در این مسابقات هستند، این سیستم در ورزشگاه آزادی و نقش جهان استفاده خواهد شد. شاید بتوانیم با مجموعه فیفا، AFC و شرکت طرف قراردادشان توافق کرده و این سیستم را در ایران نگه داریم. البته این بحث گمانه‌زنی است. یک تا ۲ روز دیگر نیز تیم VAR ورزشگاه نقش جهان می‌آید و به همراه مجموعه کارگروه فدراسیون جمع می‌شوند تا این اتفاق در اصفهان هم بیفتد.