مدیران فولاد در حال درجا زدن هستند/با این وضعیت تیم سقوط می‌کند

پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است، فولاد اسیر انتخاب های اشتباه شده است.عباس داوودی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم فولاد در سه هفته ابتدایی لیگ و برکناری منصوریان، اظهارکرد: متاسفانه مدیران غیرورزشی تیشه به ریشه به این فوتبال زده‌اند؛ بعد از مسعود رضاییان معمار فولاد و دهکردی که یک مدیر ورزشی بود، فوتبال خوزستان دیگر […]

پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است، فولاد اسیر انتخاب های اشتباه شده است.عباس داوودی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم فولاد در سه هفته ابتدایی لیگ و برکناری منصوریان، اظهارکرد: متاسفانه مدیران غیرورزشی تیشه به ریشه به این فوتبال زده‌اند؛ بعد از مسعود رضاییان معمار فولاد و دهکردی که یک مدیر ورزشی بود، فوتبال خوزستان دیگر روی خوش به خود ندید. مدیران و هیات مدیره های چند فصل اخیر باشگاه فولاد نیز فقط هزینه می کنند و روی تردمیل در حال درجا زدن هستند و گره ای از مشکل فولاد باز نمی کنند.وی ادامه داد: این مدیران همچنان به اشتباهات خود اصرار دارند و به قول معروف تا ثریا می رود دیوار کج. سوال من این است چرا هیچ کسی به فکر مردم خوزستان و هواداران فولاد نیست؟ در چنین شرایطی معتقدم فقط خدا باید به داد تیم فولاد برسد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: در این بین پول های فراوان هزینه انتخاب های اشتباه این مدیران در باشگاه فولاد می شود. آقایی که ۱۰ سال است در باشگاه هستی چرا پاسخ نمی دهی؟ انصاف هم چیز خوبی است. چرا برخی مسئولان در باشگاه فولاد خوابشان برده است.وی با بیان این که تا مافیا در این فوتبال است، فوتبال اصلاح نمی شود و شرایط بدتر هم می شود، خاطر نشان کرد: شک نکنید با این وضعیت فولاد سقوط می کند. اصلا شرایط این تیم خوب نیست و دلایل مختلفی باعث رقم خوردن این وضعیت شده است. حال فولاد روز به روز بدتر می شود و در این باشگاه راه را اشتباه می روند. فولاد اسیر انتخاب‌های نادرست شده است اما دیگر جای اشتباه وجود ندارد و باید مسئولان باشگاه با یک انتخاب درست برای تیم فولاد هر چه سریع تر به حواشی پایان دهند.

داوودی با بیان این که فولاد در سه هفته ابتدایی لیگ نمایش های ضعیف و دور از انتظار داشت، عنوان کرد: آقای منصوریان زمانی که در فولاد بود عنوان کرد می خواهد سبک جدیدی را به نمایش بگذارد که باید بگویم نیازی به سبک نو نیست و ای کاش سبک قبلی فولاد حفظ می شد تا حداقل این نتایج رقم نمی خورد. آیا شعار کافی نیست؟

وی با تاکید بر این که باید مشکلات باشگاه فولاد ریشه یابی شود، ادامه داد: اصلا خوب نیست باشگاه بزرگی چون فولاد که خیلی ها حسرت امکانات آن را می خورند، به این وضعیت دچار شده است. باید فکر اساسی شود تا فولاد از بحران گرفتار در آن، خارج شود.این پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: این هفته فولاد بازی مهم با پرسپولیس را در پیش دارد اما هنوز تکلیف سرمربی آن مشخص نیست. کمتر کسی می تواند باور کند، فولاد با این همه هزینه سه باخت متوالی داشته است. من معتقدم در این برهه فقط مربی خارجی کاربلد و آشنا به فوتبال خوزستان، می تواند به فولاد کمک کند. مربی که استفاده درست از آکادمی را نیز بلد باشد.