ویسی: می‌خواهیم روند روبه‌رشدمان را ادامه دهیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است تیمش و نساجی فقط در اندیشه کسب سه امتیاز بازی‌اند. عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی سه‌شنبه تیمش با نساجی مازندران اظهار کرد: این بازی یک دیدار حساس و مهم برای مردم آبادان و قائم‌شهر است و هر دو تیم برای سه امتیاز بازی می‌کنند.او ادامه […]

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است تیمش و نساجی فقط در اندیشه کسب سه امتیاز بازی‌اند. عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی سه‌شنبه تیمش با نساجی مازندران اظهار کرد: این بازی یک دیدار حساس و مهم برای مردم آبادان و قائم‌شهر است و هر دو تیم برای سه امتیاز بازی می‌کنند.او ادامه داد: ما می‌خواهیم به روند روبه‌رشدمان ادامه دهیم و تیم خوب نساجی هم می‌خواهد مقابل هوادارانش بازی خوبی را به نمایش بگذارد و سه امتیاز را از آن خود کند. فکر می‌کنم فردا مردم بازی خوبی خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره تأثیر تساوی دقیقه ۹۷ در بازی گذشته بر روحیه بازیکنانش گفت: یک بازی بسیار خوب انجام دادیم و اینکه بازیکنانم توانستند بازی را برگردانند و گل تساوی را به ثمر برسانیم برای مردم قابل احترام بود. هوادارانمان در این بازی خیلی حمایت کردند و از آنها قدردانی می‌کنم. امیدوارم با حمایت هوادارانمان بتوانیم روز به روز بهتر شویم و آنها را خوشحال کنیم.

او درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل نساجی عنوان کرد: رحیم آلبوغبیش که در بازی قبل مصدوم شد هنوز مصدومیتش برطرف نشده است. صادق صادقی هم بیمار شده و در ترکیب ما نیست.ویسی درباره برنامه تیمش در تعطیلی لیگ نیز خاطرنشان کرد: بعد از بازی با نساجی مثل همه تیم‌ها دو، سه روز استراحت خواهیم داشت و یک اردو در اصفهان یا تهران بر پا می‌کنیم و بازی دوستانه هم خواهیم داشت تا تیم در شرایط مسابقه بماند.