بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در آستانه دیدار با خیبر خرم‌آباد

باشگاه استقلال ملاثانی با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خوزستانی برای حضور گسترده و پرشور در ورزشگاه غدیر در بازی مقابل خیبر خرم‌آباد دعوت به‌عمل آورد. به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی؛ تب فوتبال و لیگ بار دیگر در ایران اوج گرفته است، در این میان تمام تلاش دست‌اندرکاران باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، آماده‌سازی […]

باشگاه استقلال ملاثانی با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خوزستانی برای حضور گسترده و پرشور در ورزشگاه غدیر در بازی مقابل خیبر خرم‌آباد دعوت به‌عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی؛ تب فوتبال و لیگ بار دیگر در ایران اوج گرفته است، در این میان تمام تلاش دست‌اندرکاران باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، آماده‌سازی و به میدان فرستادن تیمی بوده است که مایه فخر و مباهات هواداران شود.

هوادارانی که خود مایه افتخار همیشگی باشگاه هستند، ملاثانی با هوادارانش در بدترین روزهای خود نیز سر به آسمان می‌ساید و با سینه‌ای ستبر و پرغرور گام بر می‌دارد، چه رسد به این روزها که همگان از خمیر مایه غیرت آن سخن می‌گویند و جدا از هر نتیجه‌ای، با گذشت هر مسابقه، انتظار حضور بهتر و قدرتمندتر مردان شیران سختکوش در میدان فوتبال را می‌کشیم.

به دور از هر شعار و اغراقی، نفس بازیکنان با نفس هوادارانش چاق می‌شود و به پشت گرمی شما به کوه انرژی و انگیزه تکیه می‌زند تا قله‌ها را فتح کند.

شما هواداران خوزستانی بار دیگر رونق را به ورزشگاه‌ها و فوتبال ایران بازگرداندید و هواداران دیگر تیم‌ها نیز به تبعیت از شما در صحنه حاضر شدند، هر چند برای حمایت شما پیش قراولان از تیم محبوب‌تان و فوران انرژی بی‌کران‌تان نیازی به گفت‌وگو نیست، اما به نشانه احترام برابر وفاداری بی‌دریغ و بی‌آلایشی که دارید از شما دعوت می‌کنیم ورزشگاه غدیر اهواز را روز جمعه ۲۵ فروردین ساعت ۱۹:۱۵ بار دیگر به تسخیر خود در آورید تا هیچ نجوای دیگری برابر فریادهای «خوزستان» به گوش اهالی فوتبال نرسد.

جمعه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۹:۱۵، برای بازی حساسی که برابر تیم خیبر خرم‌آباد رقیب مستقیم دیگر نماینده آبی پوش خوزستان در راه لیگ برتر داریم و با کمال احترام نسبت به این میهمان و هوادارانش منتظر اتحاد خوزستانی ، حضور رنگین و فریادهای آتشین هواداران پرشور تیم های استقلال ملاثانی، فولادخوزستان و استقلال خوزستان، برای برد و کسب سه امتیاز هستیم.