بازگشت مرادمند و یزدانی به استقلال قطعی شد

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال که برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفتند در جشن قهرمانی به جمع آبی‌پوشان ملحق خواهند شد. تیم فوتبال استقلال که دو هفته قبل قهرمانی‌اش در لیگ برتر قطعی شد، امشب در حضور هوادان خود جشن قهرمانی‌اش را پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان خواهد گرفت.این در حالی است […]

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال که برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفتند در جشن قهرمانی به جمع آبی‌پوشان ملحق خواهند شد. تیم فوتبال استقلال که دو هفته قبل قهرمانی‌اش در لیگ برتر قطعی شد، امشب در حضور هوادان خود جشن قهرمانی‌اش را پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان خواهد گرفت.این در حالی است که دو بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال امروز به اردوی استقلالی‌ها اضافه خواهند شد.

محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی ۲ بازیکن استقلال بودند که اسفند ماه به خاطر گذراندن خدمت سربازی به عضویت ملوان بندرانزلی درآمدند. حالا باشگاه ملوان به این ۲ بازیکن اجازه داد که در جشن قهرمانی تیم سابق خود شرکت کنند.دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان از هفته سی ام لیگ برتر فوتبال،‌ عصر امروز دوشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.