استقلال ملاثانی از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازماند

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در رقابت‌های جام حذفی کشور، با شکست برابر حریفش در اهواز ، از صعود به مرحله بعدی این مسابقات باز ماند.به گزارش ایرنا تیم‌های استقلال ملاثانی و شاهین بندر عامری بوشهر در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور عصر جمعه در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شاهین […]

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در رقابت‌های جام حذفی کشور، با شکست برابر حریفش در اهواز ، از صعود به مرحله بعدی این مسابقات باز ماند.به گزارش ایرنا تیم‌های استقلال ملاثانی و شاهین بندر عامری بوشهر در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور عصر جمعه در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شاهین پیروز میدان شد.

تلاش ۲ تیم در ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه حاصلی در برنداشت تا اینکه در ضربات پنالتی تیم شاهین بندرعامری موفق شد با نتیجه چهار بر سه تیم استقلال ملاثانی را شکست داده و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.این مسابقه بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد. پیش از آغاز بازی ناظر فدراسیون وضعیت ورزشگاه را به لحاظ بهداشتی بررسی کرد.

در این دیدار اسد عبادی، امیر سواری، سید حمزه پورموسوی، علی محمدی، سجاد بازگیر، رضا جباری، حمید جرفی، سجاد عبدویی، محمد مدملیسی، میلاد پاک پرور و علیرضا خوشکفا براز استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین صادق مرادزاده، محمدرضا میمدی وحید سروری، سجاد صفدری نیا، حسین غریبی، عباس صفری، مجتبی عباسی، غلامرضا سرتلی، امیر آبی، علیرضا زارعی و ابوالفضل پور موسوی ترکیب تیم شاهین بندرعامری را تشکیل دادند.

تیم استقلال ملاثانی با این باخت از صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور باز ماند. نماینده خوزستان با یک ترکیب کاملا بومی در این مسابقات حضور دارد.

ابراهیم اشکش سرمربی تیم استقلال ملاثانی ضمن تبریک به تیم حریف گفت: در جام حذفی هر تیمی که از موقعیت های خود بهتر استفاده کند پیروز میدان می شود. در کل حریف بهتر از ما بود و این برد را به آنها تبریک می گویم.وی افزود: ما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و در نهایت بازنده میدان شدیم. از فردا برای حضور در ادامه مسابقات لیگ آماده می شویم و سعی می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.سرمربی تیم استقلال ملاثانی با بیان اینکه تیمش مشکلات زیادی داشته و قابل مقایسه با سایر تیم های لیگ یک نیست گفت: ما باید بتوانیم از بازیکنان گمنام استان که بسیار لایق هستند نهایت استفاده را داشته باشیم.