پرنسس اهواز ، دختری بنام “امل”

شب گذشته و در حاشیه نمایشگاه هفته دولت آیین نمادین تحقق رویای پرنسس شدن “امل” کودک خردسال سرطانی با همت اعضای سمن ها و مجموعه های خیریه و مردم اهواز باشکوه خاصی برگزار شد.در این مراسم «امل» دختر خردسال اهوازی که آرزو داشت پرنسس این شهر شود با ٧ ماشین اسکورت به محل برگزاری جشن […]

شب گذشته و در حاشیه نمایشگاه هفته دولت آیین نمادین تحقق رویای پرنسس شدن “امل” کودک خردسال سرطانی با همت اعضای سمن ها و مجموعه های خیریه و مردم اهواز باشکوه خاصی برگزار شد.در این مراسم «امل» دختر خردسال اهوازی که آرزو داشت پرنسس این شهر شود با ٧ ماشین اسکورت به محل برگزاری جشن آمد. این کودک خردسال سپس سوار بر یک کالسکه از میان زنجیره انسانی عبور و روی سِن رفت.

999

«هدا رشیدی» مدیر موسهه پنجمین فصل قشنگ در این زمینه به خبرنگاران گفت: از آذرماه سال گذشته طرحی مبنی بر برآورده کردن آرزوهای این کودکان به صورت میدانی با کاشت درخت آرزو در خیابان نادری اهواز کلید خورد. وی در ادامه افزود: امشب آرزوی «امل» دختر هشت ساله ای که می خواست پرنسس شود، برآورده شد. به اسم زیبای این دختر خیلی علاقه دارم چرا که خودش به معنای آرزوست. رشیدی تصریح کرد: «امل» امشب تنها پرنسس کشور می شود و تا کنون به جز او هیچ کسی در ایران پرنسس نشده است. امل با وجود سن و سال کمی که دارد علاقه ای به شهرت مانند «عباس» که می خواست رئیس کلانتری باشد، نداشت. او حتی علاقه ای نداشت که مردم از بیماری وی مطلع شوند و طی صحبت هایی که با او داشتیم، متقاعد شد تا در این برنامه زیبا به آرزوی خود دست پیدا کند.