کلنگ ساخت مرکز بهداشتی درمانی “قلعه چنعان” به زمین زده شد

مراسم کلنگ‌زنی و احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای قلعه‌چنعان از توابع شهرستان کارون در زمین اهدایی از سوی یک خیر سلامت برگزار شد.  دکتر شکراله سلمان‌زاده، رییس مرکز بهداشت خوزستان، در حاشیه این مراسم که امروز(8 خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: مرکز بهداشتی درمانی صاحب‌الزمان(عج) روستای قلعه چنان در مساحتی به متراژ 1500 مترمربع […]

مراسم کلنگ‌زنی و احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای قلعه‌چنعان از توابع شهرستان کارون در زمین اهدایی از سوی یک خیر سلامت برگزار شد.  دکتر شکراله سلمان‌زاده، رییس مرکز بهداشت خوزستان، در حاشیه این مراسم که امروز(8 خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: مرکز بهداشتی درمانی صاحب‌الزمان(عج) روستای قلعه چنان در مساحتی به متراژ 1500 مترمربع و زیربنای 1300 مترمربع ساخته می‌شود.

86aa30af-7f9c-4bb6-bdea-cb4aa1a08543_20140828_102707

وی افزود: زمین این مرکز از سوی خیر نیکوکار آقای عبدالحسین هواشمی رضایی به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اهدا شده است. رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: این مرکز با اعتباری بالغ بر 11میلیارد ریال و در مدت یک سال در صورت تامین اعتبار ساخته خواهد شد و شامل بخش‌های دندان‌پزشکی، مراقبت مادران باردار، داروخانه، بهداشت محیط و حرفه‌ای و مراقبت نوزادان خواهد بود. وی با تقدیر از اهداکننده زمین این مرکز بهداشتی، بر ضرورت استفاده از مشارکت خیرین جهت احداث و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی تاکید کرد.