آتش سوزی در بریم آبادان ، ساختمان دو طبقه را طعمه حریق کرد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان گفت:یک واحد مسکونی دو طبقه در منطقه زمین شهری آبادان دچار حریق شد که با تلاش آتش نشانان، این حادثه خسارت جانی نداشت.مجید فرهانی پور شامگاه شنبه در خصوص جزئیات این خبر به ایرنا گفت:ساعت 20:36 دقیقه امشب، طی تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی، گزارش […]

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان گفت:یک واحد مسکونی دو طبقه در منطقه زمین شهری آبادان دچار حریق شد که با تلاش آتش نشانان، این حادثه خسارت جانی نداشت.مجید فرهانی پور شامگاه شنبه در خصوص جزئیات این خبر به ایرنا گفت:ساعت 20:36 دقیقه امشب، طی تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی، گزارش آتش سوزی یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه زمین شهری هلال بریم آبادان به این سازمان ارائه شد.

فرهانی پور افزود:نیروهای آتش نشان پس از اطلاع از این حادثه در ساعت 20:44 دقیقه در قالب دو اکیپ عملیاتی نجات به محل آتش سوزی اعزام شده و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند. وی با تشریح اقدامات آتش نشانی در خاموش کردن آتش در این مجتمع دو طبقه چهار واحدی، افزود:هیچ یک از ساکنان مجتمع دچار حادثه نشدند و تمامی ساکنان این مجتمع که در محل آتش گرفتار شده بودند، با کمک آتش نشانان نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان آبادان خاطر نشان کرد:حریق در این ساختمان نیز ساعت 20:55 خاموش شد. به گفته فرهانی پور، عملیات اطفای حریق و تخلیه مجتمع مسکونی 11 دقیقه به طول انجامیده است. زمین شهری هلال بریم منطقه ای مسکونی و معروف به 108 هکتاری است و نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی تا محل حریق پنج کیلومتر است.باشد.

81866436-70353520 81866436-70353521