معاون دادستان کل کشور از مجتمع بندری امام خمینی خوزستان بازدید کرد

معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه هیئت همراه در بازدید از انبارهای نگهداری کالاهای اساسی بندر امام خمینی (ره)، وضعیت نگهداری و فرایند ترخیص کالاها از این بندر را بررسی کرد.به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی جمادی در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان، با حضور در پایانه […]

معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه هیئت همراه در بازدید از انبارهای نگهداری کالاهای اساسی بندر امام خمینی (ره)، وضعیت نگهداری و فرایند ترخیص کالاها از این بندر را بررسی کرد.به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی جمادی در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان، با حضور در پایانه مکانیزه غلات شماره ۴ مجتمع بندری امام خمینی، از بخش‌های مختلف از جمله انبار شرکت‌ها، محل ضدعفونی کالاها، نحوه بارگیری، تخلیه و ترخیص، خطوط انتقال فعلی و خطوط در حال راه‌اندازی و کشتی‌های مستقر در بندر بازدید کرد.

رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در این بازدید ضمن گفتگو با مسئولان مختلف بندر در جریان وضعیت سلامت کالاهای اساسی و آخرین وضعیت ترخیص کالاها قرار گرفت و بر ضرورت تسریع ترخیص این کالاها در راستای حفظ سلامت آن‌ها و کنترل بازار تاکید کرد.

جمادی همچنین در بازدید از انبارهای ذرت و سیمان اموال تملیکی این بندر، بر تسریع در تعیین تکلیف اموال متروکه و کالاهای سریع‌الفساد تاکید کرد.

گفت: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی خطوط مکانیزه انتقال کالاهای اساسی، شاهد کاهش هدر رفت بار و تسریع در فرایند خروج کالا از بنادر استان باشیم.

در این بازدید جعفری چگنی دادستان مرکز استان و اکرمی مقدم معاون وی و روسا و دادستان‌های ماهشهر و بندرامام این هیئت را همراهی می‌کردند.