علامه سید ناصر شبری دار فانی را وداع گفت

عالم روشن بین ، فقیه مجاهد و خطیب روشنگر حجت الاسلام والمسلمین علامه سید ناصر شبری از روحانیون نامدار استان خوزستان پس از یک عمر پر برکت و تلاش های مستمر و مثمر علمی و فقهی ، پیش از ظهر دوشنبه ۲۷ شهریور جان به جان آفرین تسلیم و دار فانی را وداع گفت. علامه […]

عالم روشن بین ، فقیه مجاهد و خطیب روشنگر حجت الاسلام والمسلمین علامه سید ناصر شبری از روحانیون نامدار استان خوزستان پس از یک عمر پر برکت و تلاش های مستمر و مثمر علمی و فقهی ، پیش از ظهر دوشنبه ۲۷ شهریور جان به جان آفرین تسلیم و دار فانی را وداع گفت.

علامه سید ناصر شبری از چهره های ماندگار رادیو عربی خوزستان است که سال ها مجری و کارشناس برنامه “اقرایه ابتحریر الوسیله” بود و مردم استان خاطرات ماندگاری از ایشان دارند.

وی همچنین شاعر نامداری در حوزه شعر الشعبی بود که در مدح اهل بیت علیهم السلام و نیز مسائل اجتماعی قصائد و سروده های فراوانی داشت . قصیده او در بیان عظمت و مناقب حضرت امام حسین (ع) مشهور می باشد.سید در قامت یک شاعر به همراه بزرگانی همچون حاج عباس حزباوی ، زنده یاد سید حمید شبری ، مرحوم دکتر حسین چوبین ، حاج سیدعلی موسوی زاده و…در مراسم “شب های شعر” مناطق مختلف اهواز و خوزستان در مناسبت های مذهبی بویژه سال های دفاع مقدس مشارکت فعال و موثر داشت.

سید ناصر شبری در زمینه اصلاح اجتماعی از جمله چهره های مورد احترام و مراجعه مردم شهرهای خرمشهر ، آبادان و اهواز بود که با انفاس رحمانی ، خلق و خوی مردمی و تواضع مثال زدنی عامل رفع بسیاری از اختلافات ، کدورت ها و نزاع ها بود.

زنده یاد علامه سید ناصر شبری ، فرزندان فرهیخته و صاحب فضلی همچون مهندس سید محمد حسن شبری از خبرنگاران توانمند و کارشناسان خبره حوزه رسانه را در دامان خود تربیت و تقدیم جامعه و استان خوزستان نمود که بعنوان صدقه جاریه وی در عرصه فرهنگی بحساب می آید.

پایگاه خبری عصرما ، مصیبت درگذشت علامه سید ناصر شبری را به عموم مردم خوزستان ، حوزه های علمیه ، فرزندان ، خانواده و خاندان معظم ایشان تسلیت و تعزیت می گوید و از درگاه قدس ربوبی برای وی رحمت واسعه و بهشت برین را مسئلت دارد.