مراسم سالروزِ ارتحال پیامبر (ص) و تجلیل از اصحاب رسانه در کوی ملاشیه اهواز

مراسم سالروزِ ارتحال پیامبر (ص) و تجلیل از اصحاب رسانه در کوی ملاشیه اهواز برگزار شد. مسجد فاطمه الزهرا (س) (مرحوم حاج کریم سیاحی) در ملاشیه‌ی اهواز همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) میزبانِ مراسمی برای تجلیل از نخبگان و فعالان امور خیریه‌ی منطقه‌ی ملاشیه و تعدادی از روزنامه نگارانی که در تنشِ آبیِ این […]

مراسم سالروزِ ارتحال پیامبر (ص) و تجلیل از اصحاب رسانه در کوی ملاشیه اهواز برگزار شد. مسجد فاطمه الزهرا (س) (مرحوم حاج کریم سیاحی) در ملاشیه‌ی اهواز همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) میزبانِ مراسمی برای تجلیل از نخبگان و فعالان امور خیریه‌ی منطقه‌ی ملاشیه و تعدادی از روزنامه نگارانی که در تنشِ آبیِ این منطقه همراهی می‌کردند بود.

در این مراسم از قاسم آل کثیر از خبرگزاری مهر، نعیم حمیدی از سایت عصرما، فاطمه کاظمی از دیدارنیوز به عنوان خبرنگار و مسعود کنعانی، علی حلفی و حسین علوش از فعالانِ فضای مجازی تجلیل شد.

همچنین از ولید مجدم، سعید بوعذار، حاج علی ضامنی فر، قاسم غزلاوی، مصطفی بوعذار، محمد علی حیدری، احمد حیدری و سید لطیف سیف السادات از فعالان این منطقه نیز تجلیل شد.

گفتنی است، آیت الله شیخ محسن حیدری آل‌کثیر از مهمانانِ ویژه‌ی این برنامه بود که با استقبالِ اهالیِ ملاشیه‌ی اهواز مواجه شد.

در آغاز این مراسم شیخ سمیر باوی در سخنان کوتاه و مهمی ضمن ابراز انزجار از تیراندازی های کور در درگیری های قبیله ای و مناسبت ها این گونه بدعت ها را موجب سلب امنیت ،‌ترویج رفتار خشونت آمیز و عامل فرار سرمایه های مادی و اجتماعی دانست و خواهان مقابله عملی با آن و اجتناب از برخوردهای شعاری و لحظه ای شد.