معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان : اندیشه شهید سلیمانی در مدیریت کشور سایه افکند

اندیشه شهید سلیمانی در مدیریت کشور سایه افکند .معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است و اندیشه شهید سلیمانی باید همیشه زنده باشد. جوانان امروز نیازمند این تفکر و اندیشه هستند. جلسات و مجالس گرامیداشت سردار شهید لازم است اما کافی نیست بلکه باید اندیشه […]

اندیشه شهید سلیمانی در مدیریت کشور سایه افکند .معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است و اندیشه شهید سلیمانی باید همیشه زنده باشد. جوانان امروز نیازمند این تفکر و اندیشه هستند. جلسات و مجالس گرامیداشت سردار شهید لازم است اما کافی نیست بلکه باید اندیشه این شهید در مدیریت کشور و خانواده‌ها سایه افکند.

رضا نجاتی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در ستاد گرامیداشت مراسم تشییع پیکر پاک شهدا، با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، سالگرد شهدای مظلوم هویزه و حماسه نهم دی‌ماه، گفت: در ۹ دی‌ماه مردم به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و در مقابل دشمنان و افرادی که به دستگاه امام حسین(ع) توهین کردند و می‌خواستند فتنه‌ای را رقم بزنند ایستادند. آن اتفاق با حرکت خودجوش مردم و مدیریت مقام معظم رهبری به حماسه تبدیل شد.

وی با اشاره به گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: اگر چه سال گذشته به دلیل وضعیت کرونایی برنامه مفصلی برای سالگرد شهید سلیمانی نداشتیم اما امسال بنا بر مصوبات ستاد ملی کرونا اقدام خواهیم کرد و برنامه‌های خوبی در سطح استان برگزار خواهد شد. خون پاک شهید سلیمانی شاکله رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از هم می‌پاشد و بی‌آبرویی این رژیم را افزایش می‌دهد.نجاتی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است و اندیشه شهید سلیمانی باید همیشه زنده باشد. جوانان امروز نیازمند این تفکر و اندیشه هستند. این جلسات و مجالس لازم است اما کافی نیست بلکه باید اندیشه این شهید در مدیریت کشور و خانواده‌ها سایه افکند.

نجاتی درباره مراسم تشییع پیکرهای شهدا در اهواز و استان گفت: به مناسبت تشییع پیکر این شهدا شهرداری فضاسازی در شهر را به صورت جدی دنبال کند. همچنین روابط عمومی‌های ادارات باید درباره این مراسم به کارکنان خود اطلاع‌رسانی کنند. صدا و سیمای مرکز خوزستان بحث تبلیغات این مراسم را انجام دهد و امکاناتی که برای تسهیل حضور مردم در مراسم باید ایجاد شود از جمله مواکب(ایستگاه‌های صلواتی) و موارد امنیتی و انتظامی طراحی شود. همچنین سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز وسایل حمل و نقل عمومی را برای شهروندان که می‌خواهند از حاشیه شهر در مراسم شرکت کنند، آماده کند.