آغاز ثبت نام دانش آموزان برای دریافت واکسن تا ساعات آینده

سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان متولد ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود. بر اساس دستور وزیر بهداشت مبنی بر شروع واکسیناسیون دانش‌آموزان، امشب تا ساعاتی دیگر سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir صرفاً برای متولدین ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ (سن ورود به سال آخر متوسطه دوم) باز […]

سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان متولد ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود. بر اساس دستور وزیر بهداشت مبنی بر شروع واکسیناسیون دانش‌آموزان، امشب تا ساعاتی دیگر سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir صرفاً برای متولدین ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ (سن ورود به سال آخر متوسطه دوم) باز خواهد شد.

ثبت‌نام در این سامانه صرفا بر اساس گروه سنی خواهد بود و مراکز واکسیناسیون صرفاً افرادی را خواهند پذیرفت که در سامانه نوبت‌دهی ثبت‌نام کرده‌اند و سایر دانش‌آموزان باید تا باز شدن سامانه منتظر بمانند.بنابر اعلام کانال خبری وبدا، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرکز واکسیناسیون، معطلی و احتمال انتقال بیماری، ضروری است افراد صرفا در زمان نوبت‌دهی شده به مرکز واکسیناسیون مراجعه فرمایند و از حضور بدون نوبت جدا خودداری فرمایند.پیش از این وزیر بهداشت گفته بود دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.