محبیان : بزرگترین مشکل اصولگرایان ضعف در بازاریابی سیاسی است

بزرگترین مشکل اصولگرایان ضعف در بازاریابی سیاسی است/اصلاح طلبان گرفتار روحانی شده اند.امیر محبیان، کارشناس سیاسی اصولگرا در گفتگو با روزنامه آرمان: اصلاح‌ طلبان شدیدا نسبت به سیاست‌ های دولت به‌ویژه سیاست‌ های اقتصادی انتقاد دارند اما گرفتار شده‌اند. از بعد از دولت اصلاحات دایره گزینش آنها بین بد و بدتر محصور شده است. وی […]

بزرگترین مشکل اصولگرایان ضعف در بازاریابی سیاسی است/اصلاح طلبان گرفتار روحانی شده اند.امیر محبیان، کارشناس سیاسی اصولگرا در گفتگو با روزنامه آرمان: اصلاح‌ طلبان شدیدا نسبت به سیاست‌ های دولت به‌ویژه سیاست‌ های اقتصادی انتقاد دارند اما گرفتار شده‌اند. از بعد از دولت اصلاحات دایره گزینش آنها بین بد و بدتر محصور شده است.

وی افزود : بزرگترین مشکل اصولگرایان ضعف در بازاریابی سیاسی برای نظریات خود در سطح توده‌هاست..اصولگرایی با پیوندهای خود با قدرت و حاکمیت راضی می‌شود و نیازی به گسترش پیوند با مردم و خواست‌ های آنها نمی‌ بیند، مگر هنگام گرفتن رای.دولت باید با سرعت تمام از طریق ایجاد تغییرات کلیدی در نیروها و برنامه‌ها، خود را با شرایط جدید تطبیق دهد حتی خود را آماده ورود به بدترین شرایط کند. احزاب سیاسی هم باید بدانند وضعیت ویژه است. جنگ‌ های حیدری- نعمتی در این شرایط اشتباه نیست عین بلاهت است و هزینه آن را همه منجمله نظام و به‌ویژه مردم ایران خواهند داد.