هر دو جناح سیاسی مشغول بریدن بن هستند

دبیرکل «حزب سبز ایران» تصریح می دارد: هر دو جناح سیاسی کشور بر سر شاخه سیاست نشسته و بن را می برند.«حسین کنعانی مقدم» بیان داشت: ناآرامی های اخیر محصول عملکرد انتخاباتی جناح های سیاسی است. دو جناح در شعارهای انتخاباتی ریاست جمهوری سال پیش، مطالبات مردم را افزایش دادند ولی نتوانستند به آن پاسخ […]

دبیرکل «حزب سبز ایران» تصریح می دارد: هر دو جناح سیاسی کشور بر سر شاخه سیاست نشسته و بن را می برند.«حسین کنعانی مقدم» بیان داشت: ناآرامی های اخیر محصول عملکرد انتخاباتی جناح های سیاسی است. دو جناح در شعارهای انتخاباتی ریاست جمهوری سال پیش، مطالبات مردم را افزایش دادند ولی نتوانستند به آن پاسخ دهند.این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: به عبارتی هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در ایجاد این وضعیت مقصرند. پس از رقابت های انتخاباتی سال ۹۶ ، این رقابت ها پایان نپذیرفت و کار به جایی کشید که یک عده سعی کردند با سیاه نمایی مردم را ناامید کنند.

به گفته کنعانی مقدم «دو جناح تسویه حساب های سیاسی را به اردوکشی های خیابانی کشاندند تا با حضور مردم در خیابان ها رقیب خود را از صحنه به در کنند.»او تصریح کرد: در یکسو بخشی از اصولگرایان بودند که بر این باورند باید با ایجاد نارضایتی در مردم، دولت آقای روحانی را تحت فشار بیشتری قرار داد. آنها می خواهند به این وسیله یا از دولت امتیاز بگیرند یا او را مورد بازخواست مجلس قرار دهند.کنعانی مقدم گفت: از طرف دیگر برخی طرفداران دولت بدشان نمی آید که مردم در خیابان ها اعتراض کنند تا مسوولین مجبور شوند یک قطعنامه ۵۹۸ دیگر را بپذیرند. ولی هر دو گروه بر سر شاخه سیاست نشسته و بن را می برند چرا که دشمنان در خارج نشسته اند و از این اختلافات سوء استفاده می کنند.