نماینده ولی فقیه در سپاه:فتنه ۸۸ جنگ نرم دشمنان برای براندازی نظام بود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تببین و تجلیل ازحماسه ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ جنگ نرم دشمنان برای براندازی و استحاله انقلاب اسلامی بود ولی با حضور حماسی و تاریخی ملت ایران، تیر زهرآگین دشمنان به سنگ خورد و در عمل کاری از پیش نبردند. به گزارش ایرنا آیت ا… علی […]

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تببین و تجلیل ازحماسه ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ جنگ نرم دشمنان برای براندازی و استحاله انقلاب اسلامی بود ولی با حضور حماسی و تاریخی ملت ایران، تیر زهرآگین دشمنان به سنگ خورد و در عمل کاری از پیش نبردند.

به گزارش ایرنا آیت ا… علی سعیدی در اجتماع مردم اهواز در آستان علی ابن مهزیار اهوازی(ع) با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ زمینه ساز کودتای مخملی بود افزود: جبهه استکبار برای براندازی نظام های سیاسی، همیشه از قدرت نظامی و سخت استفاده نمی کند بلکه در دهه های اخیر با جنگ نرم و با هزینه بسیار کمتر موفق شد برخی نظام های سیاسی از جمله نظام سوسیالیستی اتحاد جماهیر شوروی را به نفع خود تغییر دهد.

وی با اشاره به تجارب آمریکایی ها برای تغییر نظام های سیاسی از طریق جنگ نرم و مخملی اظهار کرد: فتنه ۸۸ خوب طراحی شد ولی به محض به نتیجه رسیدن، خروش ملت بصیر ایران در یوم ا… ۹ دی ، همه نقشه ها و توطئه ها آنان را خنثی کرد و نظام اسلامی قوی تر از گذشته به راه پرافتخار خود ادامه داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، حماسه ۹ دی را تداوم خروش ملت ایران در تیر ۷۸ ارزیابی کرد و افزود:۹ دی ۸۸ در واقع تبلور صلابت و نقش موثر و تعیین کننده ولایت فقیه در دفاع از کیان اسلام و تجلی تکلیف مداری مردم در پاسداری از شریعت و امامت بود.آیت ا… سعیدی در ادامه با بیان اینکه حماسه ماندگار ۹ دی را مدل بومی و ملی مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان بود بیان کرد:در این روز بزرگ معیار انقلابی گری و انقلابی نمایی مشخص ، و انقلابیون از غیرانقلابیون جدا شدند.

وی حماسه ۹ دی را اصرار ملت ایران بر قانون گرایی در برابر اهرم فشار و جنجال آفرینی توصیف کرد و افزود: انتخابات ۸۸ در کمال سلامت برگزار شد و هیاهوها و جنجال آفرینی فتنه گران و دشمنان برای مخدوش جلوه دادن انقلاب سلامت انتخابات شکست خورد.

نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با تجلیل از مردم اهواز و خوزستان که در هفتم دی ۸۸به خیابان ها ریختند و با همه وجود از اسلام و ولایت دفاع و از فتنه گران بیزاری جستند گفت: خوزستانی ها چه در دفاع مقدس و چه پس از آن با تکلیف مداری بیشترین نقش را در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه داشته و دارند و این افتخاری ماندگار برای این مردم بصیر و ولایی است.

* وحشت آمریکا از گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در منطقه

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به وحشت آمریکا از گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی و مقاومت در منطقه اظهارکرد: این فرهنگ صادر و تبلور یافته و اگر این فرهنگ نبود آمریکایی ها عراق و سوریه را بلعیده و زیر سلطه خود در می آوردند.وی گفت: استقامت و صلابت رهبری و تبعیت از ولی فقیه زمان سبب شد آمریکایی ها و عوامل پلید آنان در همه اهداف با ناکامی کامل روبه رو شوند.

آیت ا… سعیدی با استناد به آیات الهی ، استقامت در راه را از عوامل پیروزی بیان کرد و افزود: اگر مردم از ولی فقیه و امام خود تبعیت کنند و در راه مستقیم استقامت کردند و راه را ادامه دهند پیروزی حاصل می شود در غیر این صورت پیروزی حاصل نخواهد شد و این سنت الهی است.وی گفت: اگر مردم در فتنه ۸۸ استقامت نمی کردند ، از ولی فقیه اطاعت نمی کردند و حماسه ۹ دی را رقم نمی زدند همه دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین می رفت.

 مردم اهواز پس از این تجمع حماسی ، در پاسداشت حماسه ۹ دی ۸۸ ، از آستانه مقدس علی ابن مهزیار اهوازی(ع) تا حسینیه ثارا… اهواز راهپیمایی کردند.در این راهپیمایی مردم با سردادن شعارهای حماسی ، انقلابی و ضد آمریکایی – صهیونیستی آمادگی خود را در دفاع از ارزش های اسلامی و اصل ولایت فقیه اعلام کردند.