سیلی!

امروز تصاویر غرورآفرین حمله‌ی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ستاد فرماندهی و لجستیک داعش در دیرالزور سوریه از بخش خبری ساعت ۱۴ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. اشک شوق از دیدگان ما ایرانیان جاری شد. دست‌مریزاد سبز جامگان! درود بر شما بچه‌های خمینی! آفرین بر قامت رعنایتان فرزندان خامنه‌ای! چه غروری ایجاد کردید؟! […]

امروز تصاویر غرورآفرین حمله‌ی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ستاد فرماندهی و لجستیک داعش در دیرالزور سوریه از بخش خبری ساعت ۱۴ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. اشک شوق از دیدگان ما ایرانیان جاری شد. دست‌مریزاد سبز جامگان! درود بر شما بچه‌های خمینی! آفرین بر قامت رعنایتان فرزندان خامنه‌ای! چه غروری ایجاد کردید؟! چه شکوهی خلق کردید؟! چه عظمتی ساختید؟! چه افتخاری آفریدید؟ همه‌ی این‌ها را تنها یک سیلی به‌حساب آوردید؟! مرحبا به غیرتتان! آفرین بر شجاعتتان! احسنت بر جسارتتان! درود بر شرف اسلامی و ملی‌تان!

مرحبا به نقطه‌ی پرتابتان! مرحبا به خاک کردستان و کرمانشاه و آفرین بر دلیرمردان و شیر زنان کُرد ایران! تا مباد که چشم پلید دشمن، قومیت‌های ایرانی را هدف کین خود قرار دهد؟ این چشم کور باد که وحدت کُرد، عرب، لر، بلوچ، ترکمن، ترک، آذری و … برای اسلام و ایران را نبیند! مرحبا به لحظه‌ی شلیکتان! مرحبا به رمز «سیلی» تان که درست دقایقی پس از سخنان رهبر و مقتدای خود بر دشمن نواختید!و قسم به کیلومترهای ذوالفقار که در زیر شعاعش دشمنان این ملک و دین دیگر آسوده نخواهند خوابید! دیگر آرامش نخواهند داشت!قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ بگو به خشم خود بمیرید که خداوند به راز درون سینه‌ها داناست (آیه ۱۱۹ سوره مبارکه آل‌عمران)

اهواز – لفته منصوری