امام خامنه ای :تکریم معلم باید در جامعه همگانی شود/نگاههای سیاسی و جناحی برای آموزش و پرورش سم است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه تکریم معلم باید در جامعه همگانی شود، فرمودند:هر چه مقام معلم بالاتر رود، مقام جامعه بالاتر می رود.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم […]

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه تکریم معلم باید در جامعه همگانی شود، فرمودند:هر چه مقام معلم بالاتر رود، مقام جامعه بالاتر می رود.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار معلمان و فرهنگیان اظهار داشتند: جلسه هرساله با معلمان یک هدف اصلی دارد و آن تکریم نمادین معلم است.

9302x17x0x44984

ایشان تصریح کردند: مدیرانی انتخاب کنید که اهتمامشان به مساله اصلی آموزش و پرورش باشد. داشتن نگاههای سیاسی و جناحی برای آموزش پرورش سم است.رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه آموزش و پرورش با دهها میلیون نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم ارتباط دارد، فرمودند: در نیروهایی که در این شبکه عظیم بکار گرفته می شود باید اولویت با نیروهای متدین، بانشاط و انقلابی باشد.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: مساله سند تحول که بحمدالله در این سالها تنظیم شد، جزو آرزوها بود. این را باید فراتر از اظهارات رسمی جدی گرفت.رهبر انقلاب اظهار داشتند: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد. کودک باید فکر کردن صحیح و منطقی را یاد بگیرد و سطحی نگری و سطحی آموزی، جامعه را زمین گیر می کند.