لایحه 2 فوریتی شفاف سازی منابع مالی و هزینه تبلیغات انتخاباتی کاندیداها آماده شد

مشاور رسانه ای وزیر کشور لایحه دو فوریتی شفاف سازی منابع مالی و هزینه تبلیغات انتخاباتی کاندیداها را مبتنی بر منویات و فرمایشات صریح مقام رهبری دانست . روح اله جمعه ای مشاور رسانه ای وزیر کشور با اشاره به ارائه لایحه دو فوریتی شفاف سازی منابع مالی و هزینه تبلیغات انتخابات از سوی دولت […]

مشاور رسانه ای وزیر کشور لایحه دو فوریتی شفاف سازی منابع مالی و هزینه تبلیغات انتخاباتی کاندیداها را مبتنی بر منویات و فرمایشات صریح مقام رهبری دانست .

2277364_661

روح اله جمعه ای مشاور رسانه ای وزیر کشور با اشاره به ارائه لایحه دو فوریتی شفاف سازی منابع مالی و هزینه تبلیغات انتخابات از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی گفت : دولت و وزارت کشور در این لایحه به دنبال اجرایی کردن عمده ترین دغدغه مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد است ، ایشان در دیدار با نمایندگان دوره هفتم مجلس شورای اسلامی به صراحت فرمودند با دستمال کثیف و آلوده نمی توان شیشه را تمیز کرد لذا یکی از مجاری ورود فساد و آلودگی به عناصر تنظیف جامعه ، عدم شفافیت در منابع مالی کاندیداها در جریان انتخابات می باشد. وی با تاکید بر اینکه این لایحه در مقام قضاوت نیست بلکه به منظور پیشگیری و جلوگیری از بروز هرگونه شائبه در مسدود ساختن ورود پول های کثیف به مراکز تصمیم گیری تدوین شده است افزود: مردم باید بدانند که نمایندگان آنها منابع مالی خود را از کجا تامین کرده اند و این مطالبه عمومی در زمره حق الناس می باشد. جمعه ای آرامش فکری و روانی مردم در شفافیت رفتار انتخاباتی کاندیداها را مهمترین عامل مشارکت آگاهانه و باشکوه توصیف کرد و گفت: انشاالله مجلس شورای اسلامی با رای به دوفوریت این لایحه گامی بزرگ در مبارزه با فساد و پول های کثیف و ایجاد اطمینان در جامعه و ترویج روحیه صداقت و شفافیت برخواهند داشت.