کیانوش راد : گذشت و فداکاری راه دستیابی به اهداف جبهه اصلاح‌طلبان است

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خوزستان با حضور همه احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب و افراد حقیقی منتخب در شورای راهبردی، به ریاست محمد کیانوش‌راد نماینده پیشین مردم اهواز در مجلس ششم تشکیل شد.شورای سیاست‌گذاری به پیشنهاد شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب و با موافقت سید محمد خاتمی و به‌ منظور ایجاد هماهنگی و وحدت در انتخابات مجلس شورای […]

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خوزستان با حضور همه احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب و افراد حقیقی منتخب در شورای راهبردی، به ریاست محمد کیانوش‌راد نماینده پیشین مردم اهواز در مجلس ششم تشکیل شد.شورای سیاست‌گذاری به پیشنهاد شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب و با موافقت سید محمد خاتمی و به‌ منظور ایجاد هماهنگی و وحدت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل‌شده است.

jpg

در این شورا علاوه بر احزاب قبلی اصلاح‌طلب با نظر رئیس دولت اصلاحات، از دبیران حزب اتحاد ملت و حزب ندا و حزب اعتدال و توسعه و بنیاد امید ایرانیان نیز دعوت به عمل آورده شد.محمد کیانوش‌راد در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه در خوزستان جبهه اصلاح‌طلبان همیشه از هماهنگی و همکاری خوبی برخوردار بوده‌اند. اصل تکثر دیدگاه‌ها در جبهه اصلاحات از ابتدا، امری پذیرفته شده بوده و خواهد بود. اختلاف سلایق همیشه بوده و خواهد بود. مهم درک واقع‌بینانه شرایط و گذشت و فداکاری در راه دستیابی به اهداف جبهه اصلاح‌طلبان است.کیانوش‌راد با اشاره به ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری توسط دکتر عارف اظهار امیدواری کرد که زمینه هم‌گرایی و وحدت‌رویه در میان اصلاح‌طلبان بیشتر شود.

در این نشست و بر اساس رأی اکثریت حاضران، از شهرستان‌های آبادان ممویی و از خرمشهر آقای طبیشی و قمیشی به اعضای شورا اضافه شدند.همچنین مقرر شد تا از رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و نماینده‌ای از انجمن اسلامی دانشجویان به جمع شورا دعوت به عمل آید. ضمن اینکه مصوب شد تا افراد حقیقی به شورا اضافه نشوند.همچنین شورای سیاست‌گذاری در شهرستان‌ها تشکیل نخواهد شد و شورای استان با تعیین کمیته‌ها و دعوت از فعالان اصلاح‌طلب شهرستان‌ها و در صورت لزوم با دعوت از کاندیداهای اصلاح‌طلب نسبت به بررسی و حمایت از کاندیداهای موردنظر اقدام کند.

کیانوش‌راد در مورد وظایف این شورا گفت: فعلاً وظیفه شورا نوعی داوری در میان کاندیدهای اصلاح‌طلب است. شورای سیاست‌گذاری از طریق اجماع نخبگان هر حوزه انتخابیه و یا از طریق انجام نظرسنجی‌های علمی و میدانی نظر خویش را اعلام خواهد داشت.وی افزود: شورا فعالیت اجرایی انتخاباتی نخواهد داشت و وظیفه اجرایی بر عهده ستادهای کاندیداها و یا احزاب و گروه‌های سیاسی حامی کاندیداها خواهد بود. همچنین اعضای شورای سیاست‌گذاری خوزستان چهل‌وپنج نفر است.محمد کیانوش‌راد اظهار کرد: شورای سیاست‌گذاری خوزستان با هماهنگی و همدلی تشکیل شد.

وی گفت: خوزستان اولین استانی است که شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را تشکیل داده است و پیرو هماهنگی‌های انجام‌شده، به‌زودی با حضور دکتر عارف جبهه اصلاح‌طلبان استان خود را برای ورود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان آماده خواهد کرد.رئیس هیئت موسس شورای سیاست‌گذاری خوزستان در پایان اعلام کرد: همان‌گونه که در جلسه شورای هماهنگی گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب، هیئت‌رئیسه دوره‌ای آن انتخاب شد و به مدت شش ماه ریاست آن با انجمن اسلامی معلمان خواهد بود، در جلسه آتی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خوزستان، رئیس و هیئت‌رئیسه این شورا نیز انتخاب خواهد شد شورای سیاست‌گذاری استان متشکل از بیست‌وچهار گروه و حزب سیاسی است.

شورای سیاست‌گذاری استان متشکل از بیست‌وچهار گروه و حزب سیاسی است