بیانیه مهم دکتر ناصر سودانی پیرامون انتخابات مجلس در اهواز

دکتر ناصر سودانی نماینده ادوار مجلس طی بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور آگاهانه مردم به برخی از حواشی و تخلفات رخ داده در انتخابات اخیر پرداخت.متن بیانیه این کاندیدای خوزستانی و مطرح دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون سلام […]

دکتر ناصر سودانی نماینده ادوار مجلس طی بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور آگاهانه مردم به برخی از حواشی و تخلفات رخ داده در انتخابات اخیر پرداخت.متن بیانیه این کاندیدای خوزستانی و مطرح دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون

سلام علیکم

وظیفه خود می دانم مراتب تشکر خویش را از حضورتان پای صندوق‌های رای گیری ابراز نمایم و مسلماً این حضور، محاسبات دشمنان در کمین نشسته را بهم می‌ریزد و قلوب مومنان و دوستداران انقلاب اسلامی و ارواح طیبه شهدا و امام شهدا را شاد و خرسند می سازد.

اینجانب بدلیل داشتن تجربه نمایندگی موفق در سه دوره پیاپی هفتم، هشتم و نهم و با پیشنهاد بسیاری از انسانهای بصیر و دلسوز و ولایتمدار و به عشق خدمت به مردم در جایگاهی حساس و به منظور افزایش مشارکت مردمی و نیز داشتن برنامه‌های مدون و متنوع در حوزه‌های مختلف، با تکیه بر احیای ظرفیت های متعدد و گسترده استان خوزستان
و تکمیل کارهایی که از دوره های قبل بر زمین مانده و می تواند چهره استان را
از این توسعه نیافتگی رهایی بخشد و علاوه برایجاد اشتغال، رفاه و امنیت، زمینه درآمدزایی و ارز آوری را به همراه داشته باشد پا به عرصه انتخابات گذاشتم. حداقل کاری که کردم گفتمان سازی و تشویق مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات است.

علاوه بر آن الگویی از کاندیدای متکی بر ارزشهای اخلاقی و به دور از فریبکاری و سیاه نمایی، با حفظ موازین قانونی ارائه داده ام نه تکیه بر پول کثیف و نه بر ابزار رخنه و تسلط بر دست اندرکاران و نه تبلیغات انبوه، نه با زیر پاگذاشتن تمامی مقررات و ضوابط انتخاباتی، نه بادادن وعده‌های پوچ و غیرقابل انجام از راههای قانونی، با هزینه ای اندک که عمدتاً از حساب شخصی و یا کمک دوستان وفادار و نزدیک و بستگان مومن بوده، توانستم صدها و بلکه هزاران رای را کسب نمایم که دربرابر همه این عزیزان که قلمشان نام بنده را نگاشته است و اعتماد کرده اند با فروتنی تعظیم می کنم.

پس از انتخابات بسیاری از عزیزان که تماس گرفته اند ابهامات و سؤالاتی داشته اند که بنده از پاسخ به آنها درمانده ام!

🔴 ازجمله:

۱-آیا مسئولان برگزار کننده انتخابات می دانند
چه بدعت شومی در امر انتخابات در بیرون شعبه های اخذ رای رخ داده است؟‼️( ازخرید و فروش رای و حتی توزیع برنج و مایحتاج معیشتی که آشفته بازاری را بوجود آورده)
صحنه های چندش آوری را پدیدار ساخته که چهره زیبای نظام مقدس را خدشه دار نموده و دلسوزان قطعاً باید برای انتخابات آینده در رفع آن چاره و تدبیر جدی بیاندیشند.

🔴 ۲-حضور عوامل منتسب به یک نماینده
در تمامی مراحل رای گیری و توصیه آنان به فرد خاصی آیا سلامت انتخابات را زیر سؤال نمی برد؟‼️

🔴۳-مراجعه رای دهندگانی که هنوز رای نداده اند ولی با عدم پذیرش مواجه شده اند که شما رای داده اید ‼️ چه برداشتی را رقم می زند؟

🔴 ۴-فعال شدن سامانه رای گیری در برخی شعبه ها پس از اتمام مدت زمان رای گیری
آن هم شعبه های خلوت که کسی برای رای گیری در صف نبوده و اغلب فاقد دوربین مداربسته اند❗

🔴 ۵- تخلفات تبلیغاتی و هزینه های
فوق العاده سنگین بر اساس قانون شفافیت مالی و حمایتی، چگونه و توسط چه نهاد و سازمانی قابل رسیدگی و پیگیری است؟
گذشتن از هر یک از این امور و بی اعتنایی به آنها، موجبات دلسردی و بی اعتمادی مردم می‌شود که تاکنون دها و بلکه صدها نفر با صراحت بیان کرده اند و حتی برخی گفته اند که چرا باید کار ما به اینجا برسد که ارزشها و مصالح عمومی انقلاب و نظام و مردم و کشور را به پای کس یا کسانی اندک ذبح و مصادره می کنند؟

امیدوارم پاسخی شفاف، روشن و متقاعد کننده ای داده شود تا سلامت انتخابات که مورد تاکید مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله الوارف بوده و هست، در بوته شک و تردید قرارنگیرد و اگر اعتماد عمومی و حق الناسی باید اصل باشد تصمیم انقلابی و اعتماد آفرینی صورت پذیرد تا مردم نرنجند و حساب متخلفان را از پاکان جدا ببینند.

اعاده حیثیت انتخابات با برخورد قانونی امکان پذیر خواهد بود.

مجدداً مراتب تقدیر خویش را بویژه از شخصیت های علمی و نخبگانی، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، احزاب و تشکل ها، کانون ها و انجمن ها، اتحادیه ها و همراهان عزیز و اعضای ستاد بانوان و آقایان که شبانه روز تلاش کرده اند نثارتان سازم.

بنده تا همیشه عمر دعاگو و مدیونتان هستم.

به امید پیوند انقلاب اسلامی به ظهور امام زمان (عج) و تشکیل حکومت عدل جهانی
و پرده برداشتن از چهره های پلید
و شکستن دشمنان غدار و مکار
و تحقق وعده های قرآنی در سراسر جهان

با احترام و سپاس مجدد
د.ناصر سودانی نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون