کعب عمیر همچنان در صدر رقابت انتخاباتی شوش و کرخه است

کعب عمیر در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی با کسب ۲۳ هزار و ۳۵۸ رای نماینده شوش شد و در کمیسیون اجتماعی مجلس عضویت یافت. کعب عمیر چهره ای شناخته شده و از قشر کارگری است که در دوره یازدهم بعنوان نامزد اصولگرایان به مجلس راه یافت .او دارای تحصیلات دکترای برق گرایش کنترل […]

کعب عمیر در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی با کسب ۲۳ هزار و ۳۵۸ رای نماینده شوش شد و در کمیسیون اجتماعی مجلس عضویت یافت.

کعب عمیر چهره ای شناخته شده و از قشر کارگری است که در دوره یازدهم بعنوان نامزد اصولگرایان به مجلس راه یافت .او دارای تحصیلات دکترای برق گرایش کنترل و از جمله کارکنان با سابقه شرکت لوله سازی اهواز می باشد.

در کارنامه او می توان به مواردی همچون پیگیری مسائل نیشکر هفت تپه معروف به “هفت خان” پیگیری مسائل شرکت میان آب وطرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و همچنین پیگیری پرداخت معوض کشت به کشاورزان خوزستان و در انتها عدم بخشودگی تسهیلات کشاورزان و مهترین خواسته قشر آموزش یعنی رتبه بندی معلمان را خواهید دید.

اما واقعیت ماجرا را با از زبان مردم شهر و روستا شنید که در مورد کعب عمیر چه می گویند و استقبال آنها برعکس نمایندگان که وقتی کارنامه دار می شوند چگونه است.

شاید یکی از مهترین وجه تمایز کعب عمیر را محبوبیت وی در بین مردم شوش ،کرخه و روستاهای زیاد این حوزه انتخابیه بیان کرد که چگونه در این بی رمقی و نارضایتی ها از وضع موجود بصورت دسته ای برای دیدن او و اعلام حمایت به پیشوازش رفته و اعلام حمایتی بدون چشم داشت در سایه محبوبیت مردمی از جنس اخلاص و اخلاق با فروتنی نشان میدهند.

بی شک چنین نگاهی بدور از هرگونه تملق از یک کاندید جوان بسیاری را شگفت زده کرده و امید را در دل مردم دوچندان کرده است.

یک پیرمرد با در دست داشتن تصویری از کعب عمیر با چشمانی بغض کرده را حضور خود را کمترین کارش می داند و میگوید اگر کعب عمیر نبود نه آسفالتی داشتیم نه گاز برای گذران زندگی مان را که سابقه هیچ کس صدای ما را نشنید ‌و سال ها بود که خدماتی به ما نمیداند.

فریدون رحیم خانی خان و بزرگ ایل بزرگ سگوند ساکن شهرک بهرام با حضور در افتتاحیه ستاد مرکزی می گوید ما در دور قبل به کعب عمیر رای نداده ایم اما او با تمام توان و بدون اینکه بگوید چه کسی به من رای داده یا نداده خدمت کرد و ما هم برای چنین مردانی تمام قد خواهیم ایستاد و تلاش میکنیم راهی بهارستان شود.

محمد خنیفر نمایندگان کارگران هفت تپه می گوید در موضوع شرکت هفته تپه همه کارگران بازگشت و خلع ید این شرکت را مدیون حمایت کعب عمیر هستند اگر او نبود امروز معلوم نبود در چه شرایطی بودیم بنابرین ما هم تا لحظه آخر در کنار او هستیم و از این جوان تلاشگر حمایت قاطع می کنیم.

استقبال بی نظیر و حداکثری در ستاد مرکزی کعب عمیر پر واضح است که مردم این جوان را از تلاش و خدماتی که برای آنها ارمغان آورده است حمایت می کنند نه از روی مواردی مانند ریخت و پاش های مالی بی حساب و کتاب و خارج از قائده برخی پیمانکاران و دلالان انتخاباتی که بعدا نماینده وام دار آنها خواهد بود و هیچ توجهی به صدای مردم و محرومیت ها نخواهد دشات و در این روزها کاملا نمایانگر وضع موجود است.