بیانیه آیت الله فرحانی در پی حادثه تروریستی کرمان

درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان ، آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیامی را منتشر کرد که به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله و إنا إلیه راجعون حادثه ناگوار […]

درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان ، آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیامی را منتشر کرد که به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

حادثه ناگوار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز کشورمان شد، موجب تأثر و اندوه شدید ملت غیور ایران اسلامی گردید. اینجانب این ضایعه دلخراش را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم مومن و شریف ایران تسلیت عرض می نمایم.

ایادی تروریستی که همچون غده ای سرطانی در پی نا امنی در کشورهای اسلامی منطقه هستند، بار دیگر با حمایت و تحریک حامیان اصلی خود یعنی آمریکا و اسرائیل، چهره منحوس و پلید خود را به نمایش گذاشتند.

این سیاه دلان کودک کش که در صحنه نبرد با جبهه راستین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) با شکست های پی در پی روبرو شده اند، به انتقام بزدلانه و سخیف دست زده و با اقدام وحشیانه و ددمنشانه خود ، حقد و واهمه خود را از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نشان داده و بار دیگر چهره‌ خبیث و پلید خود و دولت‌های حامی اش را بر همگان نمایان ساختند.

این حادثه تروریستی برای همه مردم بسیار ناراحت کننده بود. لکن اقدام مذبوحانه این جریان مصداق آیه شریفه «وَ لَوْ نَشاءُ لَأَرَیْناکَهُمْ فَلَعَرَفْتَهُمْ بِسِیماهُمْ وَ لَتَعْرِفَنَّهُمْ فِی لَحْنِ الْقَوْلِ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ أَعْمالَکُمْ» شد و انشاءالله موجب رسوایی و انزجار بین المللی از منافقان و درغگویان عالم خواهد شد.

بی شک ملت متدین و مؤمن ایران اسلامی با این دست تحرکات مذبوحانه، ذره ای از آرمان های و ارزش های الهی خود کوتاه نخواهد آمد و با توکل به خداوند متعال و استعانت از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، تا رساندن عَلَم توحید و عدالت خواهی به صاحب اصلی آن، به حرکت خود ادامه خواهد داد.وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

عبدالکریم فرحانی
نمایند مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری
۱۳ دی ماه ۱۴۰۲