معرفی گزینه های مطرح حوزه انتخابیه اهواز باوی کارون و حمیدیه

در این نوشتار به بررسی وضعیت دکتر نعمت الله لویمی بعنوان یکی از گزینه های مطرح در حوزه انتخابیه اهواز باوی کارون و حمیدیه می پردازیم. وی گزینه ایی کاملاً نام آشنا برای نخبگان فعال سیاسی و مدیران طراز اول استان و بعضاً ملی بوده و بنظر می رسد در بدنه مردمی نیاز به معرفی […]

در این نوشتار به بررسی وضعیت دکتر نعمت الله لویمی بعنوان یکی از گزینه های مطرح در حوزه انتخابیه اهواز باوی کارون و حمیدیه می پردازیم. وی گزینه ایی کاملاً نام آشنا برای نخبگان فعال سیاسی و مدیران طراز اول استان و بعضاً ملی بوده و بنظر می رسد در بدنه مردمی نیاز به معرفی بیشتر برای شناخت ظرفیت های منحصر به فرد وی، است.
علاوه بر اینکه تحصیلات دانشگاهی ایشان (دکتری حقوق عمومی) مرتبط با وظایف نماینده مجلس بوده ، حوزه تخصصی مطالعاتی وی نیز متمرکز بر نظارت آن هم با رویکرد عمومی بر اعمال حکومت بوده و ضمن داشتن مقالات پژوهشی متعدد در این حوزه، کتابی تحت عنوان «نظارت عمومی بر اعمال حکومت» در دست چاپ دارند.
لویمی علاوه بر مسائل نظارتی، ضمن محور قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب ، در حوزه الگوی حکمرانی و کارآمد سازی ساختارهای حکومتی صاحب ایده بوده و علاوه بر دانشگاه، سابقه تدریس مدیران و مشاغل حساس استان را دارد.
دکتر لویمی با داشتن بیش از ۲۴ سال سابقه فعالیت در مراکز حساس استان ، در ۱۴ سال اخیر از مدیران جوان، خوش فکر و موفق بوده و در مدیریت های استانی و شهرستانی که داشته ، به انسانی با نگاههای مثبت و دارای چشم انداز معروف بوده و افرادی که با ایشان در حوزه های مسئولیتی در سطح استان سر و کار داشته ، کاملاً با روحیات و نگاههای مسئولانه همراه با شجاعت و جسارت وی آشنا می باشند.