مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان با انتخابات درون تشکیلاتی به کار خود خاتمه داد

مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با حضور دکتر روح الامینی معاون امور استان های شورای ائتلاف کشور برگزار و پس از رآی گیری به کار خود خاتمه داد . در این نشست دکتر سودانی رئیس سابق اعضای شورای ائتلاف استان ، حائری دبیر شورا و همچنین رؤسای و اعضای شورای شهرستان ها […]

مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با حضور دکتر روح الامینی معاون امور استان های شورای ائتلاف کشور برگزار و پس از رآی گیری به کار خود خاتمه داد .
در این نشست دکتر سودانی رئیس سابق اعضای شورای ائتلاف استان ، حائری دبیر شورا و همچنین رؤسای و اعضای شورای شهرستان ها حضور داشته و در انتخابات فعالانه شرکت داشتند .
این انتخابات با حضور ۱۴۵ نفر از اعضای شورای ائتلاف استان برگزار و شمارش تعداد آرای ۶۱ داوطلب در سه گروه جوانان، بانوان و پیشکسوتان انجام و نتایج انتخابات اعضای حقیقی شورای ائتلاف استان خوزستان تعیین گردید که از میان ۶۱ داوطلب، تعداد ۲۱ نفر عضو اصلی و ۵ نفر بعنوان عضو علی‌البدل انتخاب گردیدند، که از بانوان، ۷ نفر عضو اصلی، ۷ نفر از جوانان (زیر ۴۰ سال) و ۷ نفر از پیشکسوتان رای آوردند که برای یک دوره دو ساله به فعالیت می پردازند .