تنگسیری: موشک‌های ما مجهز به هوش مصنوعی است

تنگسیری: موشک‌های ما مجهز به هوش مصنوعی است. فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک‌های ما مجهز به هوش مصنوعی است و امکان شلیک از چند سامانه را دارا هستند و می‌توانند به سمت یک هدف آرایش بگیرند و حتی این موشک‌ها هدایت شوند که مثلا این هدف را منهدم نکنند و هدف بعدی را بزنند. […]

تنگسیری: موشک‌های ما مجهز به هوش مصنوعی است. فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک‌های ما مجهز به هوش مصنوعی است و امکان شلیک از چند سامانه را دارا هستند و می‌توانند به سمت یک هدف آرایش بگیرند و حتی این موشک‌ها هدایت شوند که مثلا این هدف را منهدم نکنند و هدف بعدی را بزنند.

سردار علیرضا تنگسیری در تشریح فناوری های نوپدید که در نیروی دریایی سپاه بهره‌برداری شده است، گفت: ما در چهار حوزه اصلی شناوری، پهپادی، موشکی و زیرسطحی از علوم و فناوری های نوپدید استفاده کردیم. در بخش شناوری، ما توانستیم شناورها را مانند پهپادها هوشمند کنیم. شناورهایی که فاقد انسان هستند و می توانند بردهای بسیار بالایی را طی کنند، عملیات انجام دهند و برگردند.

وی در تشریح فناوری‌های نوپدید در بخش موشکی گفت: برد موشک و دقت موشک را بالا بردیم. موشک را به هوش مصنوعی مجهز کردیم. چون موشک‌های ما مجهز به هوش مصنوعی است امکان شلیک از چند سامانه را دارا هستند و می‌توانند به سمت یک هدف آرایش بگیرند و حتی این موشک‌ها هدایت شوند که مثلا این هدف را منهدم نکنند و هدف بعدی را بزنند.