ابستام الباجی : شهروندان اهوازی از سوزاندن زباله ها گلایه دارند / معاونان شهردار نباید باری بر دوش مردم باشند

در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز خانم ابتسام الباجی در نطق پیش از دستور خود خاطرنشان کرد: در ماه نخست از سال سوم این شورا هستیم و واقعیت امر این است که کارهای نکرده و برنامه های اجرا نشده بسی بیشتر از فعالیت های انجام شده است.وی بیان کرد: یکی از […]

در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز خانم ابتسام الباجی در نطق پیش از دستور خود خاطرنشان کرد: در ماه نخست از سال سوم این شورا هستیم و واقعیت امر این است که کارهای نکرده و برنامه های اجرا نشده بسی بیشتر از فعالیت های انجام شده است.وی بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی شهرها، نظارت بر اموال عمومی مردم است؛ اموال و دارایی هایی که صرفا در جهت خدمت به مردم در اختیار سازمانی به نام شهردرای قرار می گیرد تا با این توان، دشواری های زیست شهری را کمتر کند اما نبود نظارت کافی در این راستا از سوی شورای شهر وجود دارد. ما در شهری زندگی می کنیم که به اندازه کافی مشکلات زیست محیطی در آن وجود دارد و نباید آن را افزایش داد. این مشکلات بخشی از زندگی شهروندان را مختل کرده است و به عنوان نمونه، شهروندان از سوزاندن زباله ها گلایه دارند.

IMG13362036

این عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: تصمیم گیری در حوزه های جامعه امری دشوار است و بدون در نظر گرفتن برنامه نمی توان برنامه ای را عملیاتی کرد. مگر می شود پیمانکاری صرف قرارداد اجاره، گروهی را اخراج و گروه دیگری را جایگزین کند. این امر از عدالت شهری به دور است و آنچه گفتم اندکی از هزاران مشکل است.وی تصریح کرد: معاونان شهردار باید باری از دوش شهردار بردارند نه اینکه به بار دیگری تبدیل شوند. از شهردار می خواهم در راستای بهبود کیفیت خدمات به معاونان و مدیران شهرداری تذکر دهد.