مصرف روزانه ٦٨ میلیون لیتر بنزین در کشور

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به ٢١ آذرماه امسال به بیش از ٦٨ میلیون لیتر در روز رسید. میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به ٢١ آذرماه امسال به اندکی بیش از ٦٨ میلیون لیتر رسید. در بازه زمانی١٥ تا ٢١ آذرماه امسال، مصرف بنزین کل کشور ٤٧٧ میلیون و […]

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به ٢١ آذرماه امسال به بیش از ٦٨ میلیون لیتر در روز رسید. میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به ٢١ آذرماه امسال به اندکی بیش از ٦٨ میلیون لیتر رسید. در بازه زمانی١٥ تا ٢١ آذرماه امسال، مصرف بنزین کل کشور ٤٧٧ میلیون و یکصد هزار لیتر بود که در مقایسه با هفته پیش از آن (٤٦٩ میلیون لیتر) ٨,١ میلیون لیتر افزایش داشت.بیشترین مصرف این فرآورده نفتی با ٧٦,١ میلیون لیتر به روز پنجشنبه (٢٠ آذرماه) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٦٥ میلیون لیتر به روز دوشنبه (١٧ آذرماه) مربوط می شود.

برپایه این گزارش، از مجموع بنزین مصرفی در بازه زمانی یادشده ١٨ میلیون لیتر بنزین سوپر بود که از میانگین مصرف روزانه دو میلیون و ٥٧١ هزار لیتر این فرآورده حکایت دارد.همچنین مجموع مصرف بنزین تهران در هفته منتهی به ٢١ آذرماه امسال، به محدوده ٩٨ میلیون لیتر رسید.شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد، در بازه زمانی ١٥ تا ٢١ آذرماه امسال، ٩٨ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر بنزین در تهران مصرف شد که در مقایسه با هفته پیش، یک میلیون لیتر کاهش یافته است.میانگین مصرف این فرآورده در بازه زمانی یادشده ١٤ میلیون و ٨٥ هزار لیتر بود که در مقایسه با هفته قبل (١٤ میلیون ٢٢٠ هزار لیتر) از کاهش ١٣٥ هزار لیتری بنزین حکایت دارد.بیشترین مصرف بنزین در تهران با ١٥,١ میلیون لیتر به روز پنجشنبه (٢٠ آذر ماه) و کمترین میزان آن با ١٣.٤ میلیون لیتر به روز جمعه (٢١ آذرماه) مربوط می شود.