عضو هیات رئیسه مجلس خبر داد ؛ پیگیری فوق العاده ویژه کارکنان وزارتخانه‌ها و معلمان

عضو هیات رئیسه مجلس از پیگیری فوق العاده ویژه کارکنان و پیگیری برای تصویب تبدیل وضعیت کارکنان سازمان و ارگان‌های مختلف در جلسه فردا خبرداد. مجتبی یوسفی(سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲)با اعلام این خبر اظهار کرد: فردا در صحن علنی مجلس فوق العاده ویژه کارکنان تمامی وزارتخانه‌ها به ویژه معلمان و فرهنگی‌ها پیگیری خواهد شد […]

عضو هیات رئیسه مجلس از پیگیری فوق العاده ویژه کارکنان و پیگیری برای تصویب تبدیل وضعیت کارکنان سازمان و ارگان‌های مختلف در جلسه فردا خبرداد.

مجتبی یوسفی(سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲)با اعلام این خبر اظهار کرد: فردا در صحن علنی مجلس فوق العاده ویژه کارکنان تمامی وزارتخانه‌ها به ویژه معلمان و فرهنگی‌ها پیگیری خواهد شد و در این خصوص از ظرفیت هیات رئیسه مجلس نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات گذشته در این خصوص و ادامه پیگیری‌ها تا حصول نتیجه گفت: همچنین در جلسه فردا طرح تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری با انواع قراردادهای غیر رسمی، ساماندهی نیروهای حجمی، شرکتی و دیگر کارکنان برای ایجاد امنیت شغلی بیشتر کارکنان در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف مطرح خواهد شد تا بعد از بررسی‌های لازم زمینه‌های تصویب این طرح آغاز شود.