بیانیه جمعی از فعالان فرهنگی – اجتماعی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

جمعی از فعالان فرهنگی – اجتماعی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ضمن محکومیت جنایت ددمنشانه عوامل سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کردند. بسم رب الشهداء و الصدیقین وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ بار دیگر دستان پلید […]

جمعی از فعالان فرهنگی – اجتماعی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ضمن محکومیت جنایت ددمنشانه عوامل سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کردند.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بار دیگر دستان پلید دشمنان اسلام و ایران از آستین تروریست های سیاه اندیش و کور دل بیرون آمد و همزمان با چهارمین سالگرد شهادت فرمانده اسطوره ای جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی جمعی از زائران و یاران سردار دلها را در کرمان به شهادت رساند تا این حقیقت را عیان تر از همیشه نماید که ایران اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم بین المللی و منطقه ای است، کشوری که ندای حق گویی و دفاع از مظلومان و بخصوص آرمان فلسطین در اولویت ها و راهبردی های محوری آن قرار دارد.

با رصد رخدادهای کنونی منطقه به صراحت می توان گفت هیچ زمانی چون این مرحله حق و باطل این‌گونه در برابر هم صف نکشیده بودند .بدون تردید وقایع غزه عزت ، لبنان ، تنگه باب المندب و کرمان مقدمه هزیمت استکبار و طلیعه پیروزی مظلومان و در یک کلام غلبه خون بر شمشیر است.

آنگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود تاکید کردند ، یقینا دشمنان بویژه رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهند داد و بزودی ملت بزرگ ایران شاهد انتقام کوبنده سربازان راستین میهن از حامیان و عاملان این جنایت خونین خواهند بود.

در پایان ضمن تاکید بر ضرورت بررسی ابعاد این رخداد و برخورد جدی با عوامل و دنباله های رژیم صهیونیستی ، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به ساحت مقدس ولی عصر ( عج)، مقام معظم رهبری و ملّت شهید پرور و بالاخص مردم شریف کرمان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای مصدومین شفای عاجل را خواهانیم.

✔️ *جمعی از فعالان فرهنگی ، اجتماعی*

غلامحسین الهایی
عبدالوهاب سیلاوی
سیدجاسم موسوی
فاضل خمیسی
عاشور سواری پور
مالک صابری مهر
عارف سیلاوی
نعیم حمیدی
رئوف نبهانی
منوچهر حاجتی نیا
حافظ خمیسی
داود حمید
عبدالکریم لویمی
مجید آلبوغبیش
ناصر سواری پور
سید نوروز موسوی
احمد حمیدی
عبدالرضا حمیدی
جلال عبدالخانی
طه سیلاوی
خالد لویمی
عادل حیدری
امید حلالی
لفته منصوری
ابراهیم افتخار
سرحان خلف دخت
عبدالحسن الباجی
سیدجواد منابی
سید صادق موسوی آلبوشوکه
قاسم غزلاوی
محمد آل مارد
فاطمه سواری

سعید آذرشب
علی ضامنی فر
یاسمین سواری
حمید البوعطیوی
جمیل سواری
قاسم سلیمی
لفته سه برادران
کریم بوستانی
امیر سلامت عابدی
علی حمیدی
عبدالله حمیدیان مقدم
مرتضی سواریه
سیدل
طیف فاضلی
عارف خصافی
علی بویری
علیرضا عامری
جواد کاظم نسب (الباجی)
محمد جوروند

حاتم حمیدی نژاد

سیدنشعان آلبوشوکه

حمزه سلمان پور

معصومه تمیمی

باسم حمادی

مهین سعیدی

قاسم منصور آل کثیر

حسن حمدی پور

سید کمال میرباقری

جلیل حمیدی

خلیل ناصری پور

سید صادق موسوی امین