شمار شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۱۰۳ نفر رسید

سخنگوی اورژانس کشور تازه‌ترین آمار شهدای انفجار تروریستی در کرمان را ۱۰۳ نفر اعلام کرد.بابک یکتاپرست درباره آخرین آمار مصدومان و شهدای حادثه تروریستی کرمان که عصر امروز در مراسم سالگرد شهید سلیمانی رخ داد، گفت: متاسفانه برابر آمارهای ما تاکنون ۱۰۳ نفر در این حادثه به شهادت رسیدند. وی ادامه داد:‌ دلیل افزایش شمار […]

سخنگوی اورژانس کشور تازه‌ترین آمار شهدای انفجار تروریستی در کرمان را ۱۰۳ نفر اعلام کرد.بابک یکتاپرست درباره آخرین آمار مصدومان و شهدای حادثه تروریستی کرمان که عصر امروز در مراسم سالگرد شهید سلیمانی رخ داد، گفت: متاسفانه برابر آمارهای ما تاکنون ۱۰۳ نفر در این حادثه به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد:‌ دلیل افزایش شمار شهدا، فوت برخی از مصدومانی است که حالشان وخیم گزارش شده بود. این حادثه حدود ۱۷۰ مصدوم نیز داشته که حال برخی از آنان وخیم است.به گفته سخنگوی اورژانس کشور نیروهای اورژانس استان کرمان و همچنین تمامی مراکز و پایگاه‌های اورژانس در این استان در آماده‌باش کامل قرار دارند.یکتاپرست همچنین از اعزام سه تیم تخصصی درمانی به کرمان خبر داد و گفت:‌این تیم‌ها به استان کرمان اعزام شدند تا در صورت نیاز به ظرفیت مراکز درمانی کرمان افزوده شود.