کرونا جان ۲۵۹ نفر دیگر را گرفت

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:کرونا جان ۲۵۹ نفر دیگر را در ۲۴ ساعت گذشته گرفت و مجموع جانباختگان به ۸۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید. از دیروز تا امروز (۲ مرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۶۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور […]

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:کرونا جان ۲۵۹ نفر دیگر را در ۲۴ ساعت گذشته گرفت و مجموع جانباختگان به ۸۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید. از دیروز تا امروز (۲ مرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۶۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۰۹ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۶۶۴ هزار و ۲۸۶ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۲۳۹ هزار و ۱۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

چهار هزار و ۷۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۵ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۴۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.تا کنون ۷ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۶۱۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۷۲ هزار و ۱۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۲۶ هزار و ۶۲۸ دُز رسید.افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.