وزیر فرهنگ: امام خمینی(ره) هیچ‌گاه در ایمان به مردم تردید نکرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در توییتی نوشت: امام خمینی (ره) سلاحش مردم بود و به مردم ایمان داشت و هیچ‌گاه در این باور تردید نکرد، نیازمند بازسازی این باوریم.سیدعباس صالحی در حساب رسمی خود در توییتر چنین نوشت: امام در قبال قیام بالسیف (مبارزه […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در توییتی نوشت: امام خمینی (ره) سلاحش مردم بود و به مردم ایمان داشت و هیچ‌گاه در این باور تردید نکرد، نیازمند بازسازی این باوریم.سیدعباس صالحی در حساب رسمی خود در توییتر چنین نوشت: امام در قبال قیام بالسیف (مبارزه مسلحانه) قیام علی السیف را برگزید اما سلاح‌اش مردم بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره)، هیچ‌گاه در این باور تردید نکرد، حتی آن‌ شبانگاه که به زندان و یا تبعیدش بردند و آن روزها که خیابان‌ها از گارد و تانک پر شدند.صالحی در پایان تاکید کرد: او (امام) به مردم ایران ایمان داشت. نیازمند بازسازی این باوریم!وزیر فرهنگ: امام خمینی(ره) هیچ‌گاه در ایمان به مردم تردید نکرد .

چهاردهم خرداد ماه سال ۶۸، امام خمینی (ره) که با نَفَس برحقش بر کالبد ملت جان دوباره‌ای بخشیده بود، به دیار باقی شتافت. با گذشت سی و دو سال از آن تاریخ، همچنان این روز از تقویم یادآور عروج بزرگ‌مردی است که با بنیان ایدئولوژی حکومت‌داری اسلامی لرزه بر اندام ابرقدرت‌های غرب و شرق انداخت و کرامت و عزتمندی را به ملت ایران هدیه داد.امروز با گذشت بیش از سه دهه از عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران همراه و همگام با جمع کثیری از دیگر مسلمانان جهان همه ساله در نیمه خردادماه ضمن گرامیداشت این روز ، یاد و خاطر رهبر کبیر انقلاب را نیز گرامی می دارند.