۲۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی ورزشگاه آزادی اختصاص می‌یابد

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت:‌ ۲۰۰ میلیارد تومان مازاد بر سقف بودجه مصوب، برای نوسازی مجموعه ورزشی آزادی اختصاص می‌دهیم. محمدباقر نوبخت در پایان نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک اظهار داشت: شادمانی مردم به راحتی کسب نمی‌شود بلکه به زیرسازی و حمایت از ورزش نیاز است. تا آخرین روزی که این مسوولیت را دارم […]

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت:‌ ۲۰۰ میلیارد تومان مازاد بر سقف بودجه مصوب، برای نوسازی مجموعه ورزشی آزادی اختصاص می‌دهیم. محمدباقر نوبخت در پایان نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک اظهار داشت: شادمانی مردم به راحتی کسب نمی‌شود بلکه به زیرسازی و حمایت از ورزش نیاز است. تا آخرین روزی که این مسوولیت را دارم بر سر پیمان هستم و از ورزش حمایت خواهیم کرد.وی گفت: باید کاستی‌ها را به نحو شایسته مدیریت کنیم. هنر روسای فدراسیون‌ها در همین است. با محدودیت منابع باید اولویت‌بندی کرد.نوبخت افزود: حضور من در این نشست بر اساس همان اولویت است. باید اقدام عملی کنیم. حداکثر بودجه تصویب‌شده را به ورزش پرداخت می‌کنیم. دیروز هم رقم ناچیزی به فدراسیون والیبال داده شد.

معاون رییس جمهوری گفت: از ظرفیت قانونی برای حمایت از ورزش استفاده خواهم کرد. با پیشنهاد وزیر ورزش ۲۰۰ میلیارد تومان مازاد بر سقف تعیین‌شده برای تجهیز و نوسازی مجموعه ورزشی آزادی اختصاص خواهیم داد.نوبخت با بیان اینکه رخداد بزرگ بازیهای المپیک در دو ماه آینده را پیش رو داریم افزود: چشم ملت ایران به موفقیت ورزشکاران در رویداد بین الملی است و دولت خود را موظف میداند با همه سختی هایی که در کشور وجود دارد زمینه تقویت و غرور ملی را فراهم کند.معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: امروز برای سومین بار در ستادعالی حضور یافتم انشاالله این اطمینان را می دهیم که به نحو مناسب از فرزندانمان در این رویدادپشتیبانی خواهیم کرد تا کاروان با دست پر به کشور باز گردد.

نوبخت ادامه داد: حمایت از ورزشکاران المپیکی می تواند ماموریت بزرگی باشد که امروز در سومین حضورم در چند ماه گذشته در ورزش این ماموریت را دنبال می کنم. به همین منظور نیاز بود صالحی امیری و سلطانی فر نیازهای ورزش را ارزیابی کند و متناسب با آن نیازها من از دو ظرفیتی که در تک تک ردیف های ورزش وجود دارد و ظرفیتی که در کل بودجه برای این مار در اولویت است استفاده کنم.وی گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم به نحو مناسب از فرزندانمان در این عرصه جهانی و المپیکی و پارالمپیکی استفاده خواهیم کرد و با این حمایت ومدیران در نهادهای ورزشی با دست پر باز می گردیم.رییس سازمان برنامه و بودجه درباره کمک به فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به ضرورت هایی که وجود داشت نمی توانستیم به لحاظ زمان تحمل کنیم تا این نشست ستاد برگزار شود.نوبخت اظهار داشت: به همین دلیل با همکاری وزیر ورزش وظیفه برای آن عزیزان برا انجام شد انشاالله که باز دیگر شما را زیارت کنم بتوانم گزارشی از پشتیبانی بودجه ای و مالی از فدراسیون های مختلف ارایه کنم.