گرد و خاک مدارس نوبت عصر ۶ شهرستان خوزستان را تعطیل کرد

واحدهای آموزشی ۹ شهرستان خوزستان در نوبت بعدازظهر دوشنبه تعطیل اعلام شد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: مدارس و دانشگاه های نوبت بعد ازظهر روز دوشنبه در شهرستان های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، شادگان، رامشیر، هفتکل، دشت آزدگان و ماهشهر به دلیل گرد و غبار تعطیل است. کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: با توجه […]

واحدهای آموزشی ۹ شهرستان خوزستان در نوبت بعدازظهر دوشنبه تعطیل اعلام شد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: مدارس و دانشگاه های نوبت بعد ازظهر روز دوشنبه در شهرستان های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، شادگان، رامشیر، هفتکل، دشت آزدگان و ماهشهر به دلیل گرد و غبار تعطیل است.

کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: با توجه به وقوع گرد و غبار از کانون های داخلی ، مدارس نوبت بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه ها در این شهرها تعطیل هستند.وی بیان کرد: علاوه بر این ساعت پایان کاری ادارات در این روز در شهرستان های مذکور ۱۳ اعلام شد.میزان گرد و غبار در آسمان اهواز در ساعت ۱۳ دوشنبه به بیش از ۴۶ برابر حد مجاز رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان دیروز اعلام کرد: موجی ناپایدار از روز دوشنبه تا چهارشنبه بر خوزستان حاکم می شود در نتیجه ظهر دوشنبه به دلیل وزش باد شرقی، کانون های داخلی شرق اهواز فعال شده و شاهد وقوع گرد و غبار در اهواز و مناطق اطراف خواهیم بود.آخرین گرد و غبار در خوزستان ۲۴ آذر در ماهشهر در جنوب خوزستان با ۷٫۵ برابر حد مجاز بود.